Seiko Manta Ray King Samurai SRPF79K1

Hierbij te koop, deze prachtige (al zeg ik het zelf) Seiko Manta Ray! Wegens aanschaf andere horloges, is deze toch onderaan de denkbeeldige ladder gekomen en krijgt hij geen draagtijd meer. Kortom, tijd voor een nieuwe eigenaar.

Het verplichte (!) rijtje:

Merk en model: Seiko Manta Ray King Samurai SRPF79K1
Diameter: 43.8mm
Leeftijd: 24/5/2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): medio 2023
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos
Verzendkosten of afgehaald: Mag beiden. Verzenden heeft de voorkeur, kosten en risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): 95/100, geen zichtbare beschadigingen, altijd erg zuinig op geweest!
Soort uurwerk en kaliber: 4R35
Vraagprijs: 435 (Nieuwprijs 620€) ex. Verzenden

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Meer foto’s op aanvraag, stuur gerust een PB

13 likes

Aanvullende foto’s om een beter beeld bij de staat van het horloge te krijgen:

4 likes

Up (en down), kleine bump naar 425 EUR.

Via MP reeds een bod van 350 EUR gehad, dat is voor mij wat aan de lage kant, maar voor een goed bod (ergens in het midden) sta ik wel open :wink: !

Weekend! Ik gooi hem voorlopig nog één keer omlaag naar 415 incl. aangetekende verzending.

Zou voor mij mooi zijn als hij voor augustus de deur uit gaat :slight_smile:

Voor de snelle beslisser: als deze nog voor het weekend (lees: mijn vakantie) op de post kan mag hij voor 380 ex. weg.

Daarna is de “haast” er wel een beetje af, mijn geduld terug en daarmee de prijs ook :smiley:.