Seiko Marine Master 300 Topic šŸŒŠ

Ik mag hier ook meedoen, vandaag van @Miez overgenomen, kek ding hoor

12 likes

Gaaf hoorā€¦echt wat je noemt een klatser. Draagt ie lekker op de pols? L2l van 50mm is overigens zeer netjes voor zoā€™n flinke jongen.

Hij is wel wat topzwaar maar daar wen ik wel weer aan, ook de bracelet valt goed bij mij, hij zit nog ruim binnen het platte deel van mijn pols.

1 like

Klinkt goedā€¦van harteā€¦blijft een geweldig ding!

Ps hoe vind je de bracelet en sluiting kwalitatief gezien?

1 like

Mooi !
Een CrafterBlue rubber strap is een aanrader!

1 like

Geen Grand Seiko kwaliteit, vrij gewoontjes, maar niet slecht.

1 like

Superaanwinst, blijft een prachthorloge :+1:t2:

2 likes

dank je!

1 like

Lume?


:heavy_check_mark:

5 likes

6 likes

Grappig, ik wilde eerst de spb051, maar kon nergens passen. De nieuwere spb071 kon ik wel passen, maar vond ik iets minder mooi. Heb uiteindelijk, op basis van gevoel, de mm300 gekozen. Had liever het echte werk dan een hommage.
En jij koopt ze gewoon alle drie. Dat kan natuurlijk ookšŸ˜‚

2 likes

You canā€™t go wrong with a Marine Master 300. Sowieso goede keus, altijd! MM300 staat nog ver boven de SPB051 en SPB077, maar ben van beide ook echt zwaar onder de indruk van de bouwkwaliteit en van de band!

1 like

Mooi trio zeg.
Nu nog een Sumo en dan heb je een echt mooi kwartet :grin:

1 like

Nog even en je komt een hand te kortā€¦

2 likes

Ik had een Sumo SBDC001 maar die heb ik verkocht :slightly_smiling_face:. Sumo is ook een mooie klok, maar de SPB051 en SPB077 zijn qua afwerking echt a whole different league. :sunglasses::+1:

2 likes

Was een flauwe opmerking, ik weet dat jij die gehad hebt. Maar zoā€™n SPB077/ SBDC061 blijft een erg mooi horloge :ok_hand:t2:

PS zit er wat afwerking veel verschil tussen de SPB051 en SPB077?

1 like

Nee zit in mijn ogen geen verschil tussen. Letterlijk broertjes van elkaar. Dezelfde band en dezelfde specs en dezelfde listprijs.
Maakte het lastig kiezen, of ja eigenlijk dus onmogelijk om te kiezenā€¦:sweat_smile:

1 like

MM300 Sbdx001 :sunglasses: :+1:

8 likes

5 likes

Op leer: mooi of niet mooi?

5 likes