Seiko Marine Master 300 Topic 🌊

Band is te lang…

2 likes

Pols is te dun…

1 like

Het horloge zit dan ook aan de verkeerde pols, het zou aan de mijne moeten zitten. :wink:

5 likes

Ik ben ook gewoon jaloers hoor :grin:
Maar heb wel een 18,5cm polsomtrek :yum:

Band iets te lang .Wel mooi van kleur

1 like

Het is een band die in het pakket zit van het doorgeef horloge van dit forum (de fiffer). Hij moet dus over 2 weken weer weg. Mocht ik er zelf 1 willen dan zorg ik wel voor de juiste lengte. Ben er nog niet over uit of ik het echt mooi vind. Houd wel van de standaard rubber band, hoewel die mij ook te lang is.

Wat is je pols maat?

Ik wil al jaren een mm300, maar vind hem telkens te groot voor mijn 17.5cm pols :cry:

1 like

Top horloge 9.5:10

5 likes

Denk dat het L2L prima kan bij jou. De dikte is echter het grote “probleem”. Denk dat je je daar aan gaat ergeren. Vooral omdat je de kleine afmeting en dikte vd DJ gewend bent.

2 likes

Jij bent een dikke.

Die mm300 is te groot voor mij :dark_sunglasses:

1 like

Mijn pols is 15,5cm.

1 like

Nice pics Frank. Ik heb ook de Crafter aan de MM300, en vind óók eigenlijk het originele rubber mooier, maar die lengte vind ik dan weer wél echt ruk.

1 like

Wat een prachtige foto’s!

1 like

Dank!

Ja, ik draag hem nog steeds onafgebroken op de originele rubberen band. Dat ie te lang is, is vervelend voor wristshot fotos, maar het is niet anders. Het stoort me zelf gelukkig niet zo.

5 likes

Dat zal dan wel, maar elke keer als ik naar/op mijn MM300 kijk is uiteindelijk een wristshot…

En die SLA025 met zijn originele rubber dan…

Inderdaad, niets mis met het comfort, zéker niet als de Crafter er aan zit.

1 like

So cool :sunglasses::+1:

12 likes

So true !! :grinning::+1:t2:

2 likes