Seiko Marine Master 300 Topic 🌊

Telt deze ook black tuna marinemaster 300?

10 likes

Elke dag een feestje !

10 likes

Tuurlijk, helemaal volgens topic. :+1:

1 like

Ik heb redelijk kleine polsen en er nooit echt bij stilgestaan (want ik draag wat leuk vind), maar ben ik qua formaat aan het vloeken in de kerk…? :thinking:

15 likes

Op zo’n wristshot lijkt dit horloge mooier op een grote pols. Maar een wristhot vertekent. Je kan beter een foto maken via de spiegel.

1 like

Klopt, ik maak wristshots meestal van een halve meter afstand met de camera ingezoomd.

1 like

Al een week of 2 a 3 non stop om de pols. Ik pak deze eigenlijk standaard iedere dag.
Vandaag op de oranje Crafter Blue.

16 likes

16 likes

12 likes

Ff een vergelijking tussen de SLA023 MM300 en de nieuwe SPB187J1 MM200.

15 likes

Mag deze ook, hij is 1000 m, maar kan ook 300m diep.:joy:

6 likes

Emperor ;-). Erg mooi. Hoe draagt deze? Heb zelf de Darth Tuna gehad. Ging net qua hoogte.

1 like

Draagt lekker, maar is inderdaad erg hoog, is niet zwaar, verder hetzelfde als jouw dark tuna, korte lugsafstand.

Jij maakt echt duidelijke foto’s, de camera op mijn mobiel is niet zo best😭
Verder vind ik ze beide prachtig.

1 like

Dank je :blush:
Ik maak alle foto’s gewoon met mijn Huawei Mate 20 Smartphone van ruim 1.5jaar geleden.

1 like

Die mobiel van mij is ruck, wil een foto van de sbbn031 uploaden, in seiko toppic stuurt hij een foto van een auto.:sob::sob::sob:

Kan ook leuk zijn :wink:

1 like

Klopt, maar ik had toch graag dat hij deed wat ik wil, gelukkig heb ik geen pikante foto’s er op staan, stel je voor.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Oe la la, een pikante foto van een sexy Seiko :grin:

1 like

Hihi😆

1 like