Seiko Marine Master 300 Topic 🌊

Gaat vandaag weer om de pols.

9 likes

Crafter blue maakt hem helemaal af

1 like

:+1: zeker weten!

Vergelijking van de SLA023 :blue_heart: met de nieuwe SLA047 :green_heart:
Foto’s gekregen van een bevriende Duitse Seiko AD. Zijn niet van de beste kwaliteit :wink:

12 likes

Ik vind dat lumeblokje op 3 echt net niks

3 likes

Heeft met die ISO norm te maken. Moet lume zitten op alle uur indexen.

2 likes

Is dat aangepast dan? Want de MM300 SBDX001 had ook niet een was volgens mij ook altijd gewoon ISO certified…

Volgens mij is dat aangepast. Veel nieuwe modellen hebben daarom de datum op 4 uur bijv.

1 like

De SBDX001/017 en de “oudere” SLA MM300 modellen zijn van voor 2018, de ISO6425 uit 1996 heeft in 2018 een update gekregen, dus de ontwerpen die daarna zijn gemaakt en als “Diver’s” horloge op de markt zijn gekomen moeten daar wel aan voldoen.
Grappig genoeg heeft de tuna SBBN031/033 etc in 2015 al de extra lume gekregen bij de 3 uur positie.

4 likes

Oké interessant. Dat verklaard een hoop. Vandaar dat de Tudor Pelagos ook zo’n lumeblokje heeft gekregen bij het nieuwe inhouse model.

Dat er n lume stukje moet zitten kan ik snappen. Maar waarom uit de lijn met de andere markers. Bij de Samurai is het bv wel in line.

Vandaag mogen ophalen! Meteen uit de stikkers en om de pols. Even testen of hij op staal of rubber gedragen gaat worden aankomende week.

15 likes

Beiden staat top :star_struck:

1 like

Edit: verkeerde topic scuzi

4 likes

Wat moet deze foto in dit topic?:innocent:

Oh fuck verkeerd. Dacht wat dragen wij vandaag

2 likes

If you’re having girl problems, I feel bad for you son. I got 99 problems but my watch ain’t one… :grin:

13 likes

HIT IT!!! :notes:
Schitterend horloge! :heart_eyes: :+1:

1 like

10 likes

7 likes