Seiko Marine Master 300 Topic 🌊

5 likes


Blij met de mm300 wat is het toch een plaatje.:smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Crosspost, deze vandaag opgehaald😀

19 likes

Juwelier Driessen in Haarlem heeft ook het groene trio in de etalage liggen. Evenals de hagelnieuwe Omega Speedmaster Professional Moonwatch 3861 METAS certified!!!

De nieuwe Speedmaster even bepoteld. En hij is inderdaad erg mooi. De band tapered mooi en de sluiting is erg mooi en een stuk kleiner dan we van de Speedmaster gewend zijn. Wat ik wel tegen vond vallen is dat de band aanvoelt als als een Jubilee band erg los en wat speling op. De vorige generatie Speedmaster voelt meer als een toolwatch. De nieuwe meer als een vintage inspired dress versie.

1 like

Laat ik mij hier ook eens vertonen. De SLA025 is misschien een vreemde eend in de MM300-bijt, maar dan wel een luxe-eend met zijn overspannen hartslag en gouden accenten.
Ik zit al maanden hier en elders in andere gremia te zaniken dat zo’n luxe horloge niet binnen spec loopt - namelijk op +35 seconden per dag - en dat ik erg teleurgesteld was.

Maar wat blijkt: hij moest eventjes over de demagnetiseerder heen die ik voor 7€ op Amazon had gehaald. En wat denk je.

+4, keurig binnen spec. Ik weer blij!

17 likes

Even een andere mm300 tussen het sla geweld de Tuna Emperor, komt niet veel langs, maar wat een ding.:rofl::rofl:

12 likes

Sorry 1000m geweld.:joy:

11 likes


Sbbn017.:+1:

7 likes

14 likes

Werk zit erop voor vandaag nu weer even lekker de tuin in “duiken”…

11 likes

14 likes

Even buiten gezeten…

11 likes

Je geeft licht!

1 like

:muscle::ocean:

14 likes

Staat goed op die band! Nice.

1 like

Tuna time :fish:

8 likes

Fijne zondag allemaal :+1:t2:

12 likes

10 likes

Zo is de wijzerplaat weer veel donkerder als ik me herinner, blijft onwijs mooi Hein

1 like