Seiko Marine Master 300 Topic ๐ŸŒŠ

Eigenlijk is het 110% zโ€™n voorganger met de update en (sterk) verbeterde afwerking :yum:

Balans :pray:t3:

4 likes

En prijs ook trouwens :see_no_evil: wat doet de nieuwe zwarte versie qua prijs? List ook rond de โ‚ฌ3200 geloof ik toch?

Sbdx001 was destijds 2350 euro
Sbdx017 was 2500 euro
Is de nieuwe echt 3200 euro? Dacht dat dat de prijs van de limited groene wasโ€ฆ

Ook van de SLA021 zo te zien als ik Google.

Vandaag doe ik ook een keer mee!
Heeft een tijdje in de box stil gestaan !

8 likes

Ja die sumo heb ik al gezien, als ik momenteel 400 euro in mn horloge potje had zitten was je hem kwijt geweest :joy:

2 likes

Trouwens, over 1 a 2 weken ben ik aan de beurt voor de Fiffer! (Seiko turtle van het flipper it forward topic) dus dab kan ik eens kijken of het wat voor mij is

2 likes

Nice. If you like it, you know where to find me :sunglasses::+1:

1 like

Voor de turtle wel, er staat momenteel een goedkopere sumo in t blauwe gedeelte :wink:

Al verkocht voor die dumpprijs. Die Sumo had wel meer krasjes dan die van mij. Kwaliteit komt met een prijs. :wink:

Das waar! #handelaartje

1 like

MM300 Sbdx001 :heart_eyes:

5 likes

Maar niet op het glas. :yum:
Wat wil je nou echt hebben voor die Sumo. :sunglasses:

2 likes

Altijd lastig, zoโ€™n broekzakshot:

3 likes

Goed gelukt! De nonchalance druipt ervan af :slight_smile:

1 like

โ‚ฌ2675 via Solojapan (grijze handel) Zie hem net voorbij komen op FB.

Heb ik die sumo van jou gekocht? Dat ding was namelijk echt wel goed en mooi hoor. De prijs was zeer netjes, en waardeer je eerlijkheid. Ik verrop en verrag dat ding gewoon! Net als de mm300 die ik ooit toch wel koop ondanks dat ik dat nu echt niet van plan ben. Mooi en netjes houden is onzin, zelf krijg ik ook meer schade, ervaring en karakter!
Nu wacht ik tot er een beschadigde mm300 van een zeeman of militair voorbij komt die word afgekeurd door alle puristen die deze te min vinden.

1 like

Of toch nietโ€ฆ

Officieel marketing materiaal van Seiko.

2 likes

Nieuwe Prospex MM300 is uiteraard ook een zeer mooi horloge. Ik mis alleen echt de pearl in de bezel. Snap niet waarom ze die hebben weggelaten.

1 like

Aangezien je zowel het oude als het nieuwe model hebt. Zou je voor ons een review kunnen schrijven waarin je beide modellen vergelijkt? :sunglasses::+1: