SEIKO Marine Master hommage

Ik had mijn KNAC 1984 er al bij gehaald bij mijn eerste post. Daar staat de XR4i in, en de M3 niet. De 325 was er ook nog niet.

Haarklover! :slight_smile:

edit: en wat hebben Jag en Aston hier mee te maken?

Ach al die BMW of Merkur topmodellen…

in 1983 was er maar 1 topmodel…

1 like

De xr4 kwam in 1985 in productie en laat dat nou precies het jaar zijn dat ook BMW met de 325i kwam.
Dat wat jij in je boekkie heb zien staan, was het prototype…:smile:

En wat die Aston en Jag betreft…het ƩƩn is het origineel over het ander…maar toch ook weer niet…snap je het nog?

:grin:

Ja slim! Hommage! Zijn we toch een beetje on topic :sweat_smile:

*over en uit, naar de winkel in de BMW. Damasko om.

Hier ga je toch wat kort door de bocht. Een neppert is een namaakhorloge, wanneer iemand er zelf eentje om z’n pols heeft dan is dat een Replica.

Ja daarom vind ik dit ook echt een vreemde keuze voor een hommage.
Liefhebbers waarderen de marinemaster(als ik voor mezelf mag spreken :innocent:) en herkennen hem direct maar die zullen niet zo snel een dergeiljke kopie kopen.
En mensen die (hommage) horloges kopen om mee te patsen die geven dan weer vaak niks om een marinemaster :smile:

Mensen kopen ook hommages om dat ze de echte niet kunnen betalen. Nou niet beginnen over sparen, het modale inkomen is 37 k of zo, na de kids, school, en hypotheek en een verdiende vakantie, blijft er bij anderhalf inkomen niet veel over. Een hommage, gelijk hebben ze.

1 like

Oh daar ben ik het zeker met je mee eens, maar voor m’n gevoel(kan natuurlijk niks aantonen) is die groep mensen wel kleiner.