Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Merk en model: Seiko Marinemaster 300,
SLA 021J1
Diameter: 44 maar draagt kleiner
Leeftijd: 2020
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2021
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: jawel, het betreft een full set.
Verzendkosten of afgehaald: face to face overdracht geniet de voorkeur
Conditie (krassen, werking etc): gebruikt maar zelden gedragen.
Soort uurwerk en kaliber: Grand Seiko 8L35 uurwerk.
Vraagprijs: €1975
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Na jaren in mijn bezit te hebben toch de beslissing genomen om hem te verkopen. Reden? In al die tijd zeer sporadisch gedragen. Maar wel gebruikt.
Absoluut een mooi horloge en een technisch hoogstandje. Maar helaas geen klik mee.
Zoals op de foto’s te zien in nette maar gebruikte staat. Jawel, hij is toch gedragen.
Ik ben een liefhebber en particulier dus geen garanties.
Ik heb geen interesse in ruil. De enige uitzondering is een Breitling vanaf diameter 44 mm.
Laag bieden vindt ik niet echt netjes. Graag reageren vanaf trustlevel 2 .
Hij mag weg, hoeft niet perse.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Hierbij de foto’s, zo ongunstig mogelijk gemaakt in daglicht;