Seiko Marinemaster SBDX013

Heb dus een paar weken geleden een Seiko Prospex SRPA81 gekocht en in mijn ogen een super mooie klok.

Zal eigenlijk ook zijn grote broer wel willen de Marinemaster SBDX013. Maar met respect voor Seiko, de prijs voor een nieuwe Seiko is wel overschat en wat blijft deze waard als gebruikte. Veel grote merken behouden hun waarde maar weet iemand wat de waarde is van een gebruikte Marinemaster. Kent iemand een goed adres voor gebruikte Seiko Marinemasters.

1 like

Kunt altijd Jaap een verzoekje doen:

Www.tentotwo.nl

Niet echt, sommigen behouden wel hun tweedehandswaarde. Lijkt niet anders voor een MM, alleen is je koperspubliek wat beperkter dan pakweg een Rolex. Volgens mij verkoopt een MM hier op het forum vrij vlot.

Volgens mij heb ik gezien hier op het forum dat er enkele occasions zijn verkocht voor rond de 1200.

Ik heb toevallig contact gehad met Jaap van Ten2Two over seikos en die verteld mij dat hij binnenkort een nieuwe mm300 binnen krijgt

Mvg

Even Ebay checken op verkochte items leert ook wel het e.e.a. over gangbare prijzen. Wat er gevraagd wordt zit vaak niet eens in de buurt van waarvoor er verkocht wordt. Zo rond de 1.200-1.500 euro (of dollar) wisselen SDBX001 en 017 nog wel eens van eigenaar, dat is met de dealerprijs van rond de 2.500 als maatstaf al een stuk schappelijker. Gezien de kwaliteit zullen ze ook wel niet veel verder zakken, denk ik. Daar tegenover staat dus wel dat je flink afschrijft bij nieuwe aanschaf.

@Huff
Ja, en dat heb je dus bij een SKX veel minder.
Altijd lachen met die gasten van Seiko :joy::+1: