mooi gesproken achter het beeldscherm.
vertel gewoon mijn mening hoe het is als je niet deze online besteld maar gewoon bij de dealer koopt.
maar als dit het niveau is op dit forum,
komt het zeker goed
gr de prutser
mooi gesproken achter het beeldscherm.
vertel gewoon mijn mening hoe het is als je niet deze online besteld maar gewoon bij de dealer koopt.
maar als dit het niveau is op dit forum,
komt het zeker goed
gr de prutser
MisterLimited maakt de markt kapot.
Ook in Duitsland zijn ze te vinden voor rond de 1800 euro.
Duitsers en MisterLimited maken de markt kapot.
Als je met de vinger naar iemand wijst zijn er altijd 3 die terug naar jezelf wijzen! Als jij hier wel even komt vertellen hoe het allemaal zit is het toch niet zo heel raar dat mensen daar niet vriendelijk op reageren?
Zeg gewoon dat dat dr prijs is die je er voor wilt hebben, dan zul je er niemand over horen. Maar dit soort nergens anders goedkoper praatjes zijn mooi voor marktplaats, niet voor mensen die inderdaad wel beter weten.
staat er toch in mij eerste reactie rond de 1750€
heb zelf 2400€ betaald bij de juwelier ja ik ga voor service en goede garantie
gr marc
Haha bedoel juweliers ik koop liever niet op websites ivm garantie enz slechte ervaring mee gehad
Beste,
ondanks alle ruis er omheen, bedankt voor het aanbod.
Ik moet helaas nee verkopen. Hoewel ik uw vraagprijs begrijp, is dit naar mijn idee nog wel te hoog.
Het verschil tussen 2e hands en nieuw moet wel groot genoeg zijn om 2e hands in te stappen.
Groeten
Misschien interesse in een Marine Master die wat dieper gaat?
Soms zegt een nick best wel veel over iemand…
Overigens heb ik niet het idee dat er iets mis is met Pange ook al is het geen juwelier,
of vergis ik me daarin volgens jou?
Verklaar je nader?
(evt. via pb)
Edit: je doelt vast op de Darth Tuna…!? Nee helaas, niet mijn smaak.
Ieder zn meug ;-). De MM300 is ook een top klok. Heb hem zelf ook gehad maar wat is hij toch top zwaar ;-(. Anders had ik hem vast nog wel in mijn bezit gehad ;-).
Pffff too many watches, too little time, not enough money.
Deze Marinemaster is zoooo mooi heh.
Die dingen zijn overpriced, onnodig en irrationeel. Dat het minder duur wordt om ze te kopen verpest de markt in mijn optiek niet.
Ken uw grijze handelaar. Er zitten parels tussen die ik beter vertrouw dan de AD. En Seiko Nederland levert gewoon garantie op een MM300. Al koop je 'm in Japan.
Mocht er een mm300 eigenaar interesse hebben in een hexad oyster van Yobokies met passende endlinks in nieuwstaat dan mag ie me een PBtje sturen btw. Scheelt me weer een verkoop post maken
Geld ook voor de 1000m variant. Voor een batterijwissel hoeft het horloge niet meer naar Japan maar kan dat gewoon in NL.
Zijn er nieuwe tips mbt Seiko MM300?