Seiko met witte band

Mijn witte crocoband was ook binnen en ik heb even een fotootje geschoten van het resultaat. Mijn dochter vind het niks. Ze vindt het een “Gordon” horloge. Maar bij een wit overhemd en een lekker pilsje op een zonnig terras zal ik hem toch wel eens dragen. :wink:

mooi horloge maar wel erg wit zou zelf een andere band aanzetten maar ik deel de mening van je dochter wel erg GORDON veel plezier er mee gr hans

Brrrr… :smiley:

ik kan me wel vinden in de uitspraak van je dochter :smiley:

de combi kan wel, is zeker gewaagd. Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen.

Nou voorlopig is het nog geen zomer dus ik kan er nog even over nadenken. :smiley:

Wel apart, maar mij te ‘bleek’:).

Groeten, Tom Vreeken.

ik vind hem wel cool :slight_smile:
zijn dat nou skx007 wijzers?

Mijn beste,

Zomer of geen zomer, ik zou me er niet al te druk over maken.

Dit horloge met zijn excentriek gekleurde uitstraling verdiend het gewoon om gedragen te worden.
Dus trek aan die stoute schoenen, je witte smoking en wat glitters in je haar.
Vergeet dan ook de nodige piercings niet en flaneer dan het komende weekend (ja heus de temperatuur schijnt dan weer zomers aan te voelen) over de pier van Scheveningen.

En ik geef je op een briefje, ’succes verzekerd’ deze dag. :)-D

Orologio Signaturis Temporis

Op de secondenwijzer na…

Hoi Dreski,

Tja, het ziet er wel misschien een beetje ‘vrolijk’ uit, zoals de Engelsen zeggen :wink:
Toch, qua kleur- en stijlcombinatie kan het mijns insziens prima.
Om een gebruinde pols, bij genoemd witte overhemd, op het terras, moet kunnen. Of bij de door Coenraad genoemde Witte Smoking, op een pokertoernooi natuurlijk.
Alhoewel daar een niet nader te noemen nep-Rolex, geflankeerd door een forse Cohiba of Monte Cristo,het ook goed zou doen. :smiley:

Groeten,

Martin

Ik sluit me helemaal aan bij Coenraad! Succes verzekerd! :slight_smile:

:)-D

Smaken verschillen, maar het is een “one of a kind” en dat is al genoeg voor mij. Iedereen hetzelfde is ook maar saai.

Zei hij die ook een Blyssa kocht. :slight_smile:

Michel

Niks mis mee. Behalve de band. Alleen daarin schuilt wat mij betreft het Gordon-gehalte.

Die band had hij er nou nét zelf opgezet :smiley:

Groeten,

Martin