Seiko mm en gs. waar te bezichtigen ?

Heren en madammen.
naar aanleiding van een dagje vrij morgen.
Heb eigenlijk een tweeledige vraag.
Waar kan je in Nederland, niet overdreven weg van Antwerpen het “betere” seiko gamma bekijken en aanpassen. Hier in het Antwerpse vindt je enkel het voor de hand liggende gamma.
Met name de serie spothorloges en grand seiko wil ik wel eens van nader bij zien.
Ook de orient star heeft momenteel mijn belangstelling.
En wat is voor een korte dagtrip een leuke horlogeplek om eens te bezoeken.

Amsterdam Seiko Center. Have fun!

Okido.
Lijkt me haalbaar.
Standaard prijeen of valt er te praten ?

Qua prijzen durf ik niet te zeggen, ze zijn wel er stevig aan de prijs! Skx007 koste 320 dacht ik en een MM300 over de 2k

…Seiko shop outlet Roermond?
dan gelijk even langs victorinox (doe ze de groeten!) en dan als toetje aan TAG heuers voelen ruiken proeven.

De seiko s daar zijn echt wel restjes. Hehalve enkele ananta. Victorinox meesta oude modellen. Tag is weer wat anders. Daar liggen momenteel enkele mooie monaco’s. Verder in de Porche winkel enkele met 35 % korting.

Om te kijken en te kwijlen: Seiko Boutique Amsterdam

http://www.seikoboutique.nl/Collectie/

Valt te praten! 2100 voor een MM300 daar.

http://s1292.photobucket.com/user/henkjan91/media/5F2FFEF7-C5B0-411B-A660-F39897340CE4_zps5hl4k0kx.jpg.html

In Aken kun je bij Studio Küpper de GS lijn bekijken, De MM300 en MM600 wordt moeilijk. Alleen in Duitsland is de MM300 een tijdje via de normale kanalen te koop geweest. Ik kan je voor aankoop Solojapan uit Spanje adviseren. Die heeft prima prijzen een MM300 voor heel veel minder dan 2100 euro. Ik heb er een MM600 gekocht.

Groet Bert928GT

vinrouge Schreef:

De seiko s daar zijn echt wel restjes. Hehalve
enkele ananta. Victorinox meesta oude modellen.
Tag is weer wat anders. Daar liggen momenteel
enkele mooie monaco’s. Verder in de Porche winkel
enkele met 35 % korting.

Hoeveel gaat er dan van zo’n Ananta af?

vinrouge Schreef:

De seiko s daar zijn echt wel restjes. Hehalve
enkele ananta. Victorinox meesta oude modellen.
Tag is weer wat anders. Daar liggen momenteel
enkele mooie monaco’s. Verder in de Porche winkel
enkele met 35 % korting.
Klopt:daarvoor is het outlet, maar ook zachte prijsjes, toch?
enkele superseiko klokken 1000+ rechts in de vitrine, die anders n’g duurder zouden zijn.

Toch gewerkt vandaag. (TD)
Zoek eerder iets dressy. Duikers heb ik voorlopig genoeg. Na de aanschaf van de alpinist begin ik dat formaat wel te waarderen.