Hier ook beide gehad, de 300 was mij initieel veel beter bevallen… Maar wel veel minder gedragen dan de 200 en uiteindelijk weggedaan.
Ik droeg de 200 bijna dagelijks, heel comfortabel en goeie looks. Toen ook de overstap naar de 300 gemaakt en man man man wat is dat een mooi stuk techniek. Alleen vooral door de vorm en balans (topzwaar) een stuk minder “dagelijks-praktisch”, voor mij althans. Waar je de 200 vergeet op je pols is de 300 altijd aanwezig, je gaat ook steeds bewust voorzichtiger zijn langs muren en andere plekken waar ik vaak tegenaan bonk of kras. Dus de 300 ging ik steeds vaker alleen nog maar dragen met speciale gelegenheden en ben ik naar een andere daily driver gegaan.
Lang verhaal kort, ieder z’n eigen ervaringen, maar de 300 was meer “prachtig en indrukwekkend” voor mij, de 200 “mooi en comfortabel”.
Nadat ik een tijdje geleden de SPB187 (jouw variant alleen dan met blauwe wijzerplaat) had aangeschaft was ik er vrijwel zeker van dat ik de MM300 ook wel zou willen. Ik ging naar een Seiko AD die er eentje had liggen. Dat de MM300 groot was, wist ik. Ik heb geen reusachtige polsen, maar 18cm is ook niet heel klein. Toen die om de pols lag vond ik hem eigenlijk veel te groot, grof en te hoog… dat ballonnetje was dus helaas lek geprikt.
Mooi is die zeker en dat blijft die ook, alleen voor mij blijft het helaas plaatjes kijken.
Vandaag een mm300 kunnen passen, mooi horloge! Grote prima te doen. Maar de hoogte is voor mij een NoGo, dus doorsparen en volgend jr weer eens op jacht naar een upgrade.
Vandaag de mm300 binnen gekregen en wauw wat een beest van een klok is dat zeg de blauwe heeft er een grote groene broer bij thnx @SuperC voor de vlotte en correcte afhandeling op afstand helemaal top super blij mee en ik persoonlijk vind ze allebei een eigen smoel hebben.
Ik heb er 3 (of misschien zelfs 4) gehad en ik kijk nog steeds af en toe (grote voorkeur voor de oudere zonder X) maaaaaaaar…het draagt waardeloos imo.
te hoog, vreemd zwaartepunt (hangt vreemd) en de sluiting is te dik.
Desondanks, mooi —
Vond ik juist met mijn Breitling 44mm Colt dat die slecht zat en niet goed paste ik heb 17.5 cm polsen maar deze past mij perfect zal ook wel aan de vorm van de pols liggen
Haha. Thnx. De twijfel is er sowieso nog wel. Het horloge is prachtig en straalt hebben hebben uit. Alleen de hoogte vind ik echt een ding, kan twee kanten op. Het is wennen en klaar of het went niet en dan ben ik zuur