Seiko mm200 of tijd voor een mm300

1 mooie zondag ! Vandaag mag ik 43 kaarsjes uitblazen.
En dan komt de twijfel geef ik mezelf een upgrade.

Nu trots in bezit spb207j1, welke mij elke dag blij maakt! Lang op gewacht destijds, en twijfel om deze te upgraden naar ze grote broer sla047j1 . Maar is dit het behoorlijke! prijsverschil waard. Ikzelf heb een mm300 nog nooit in handen gehad.

11 likes

Mm300 is super maar ook een beetje hoog en gezien de afschrijving het handigst jong gebruikt .
Maar het is zeker een super klok :+1::+1:

2 likes

MM300 is echt een andere klasse, vind ik dan. Als je de dikte kan hebben, doen!

1 like

Ik zou dan eerst bij de bekende Seiko dealers langsgaan om ze te vergelijken. Wel vind ik de tweedehands prijzen interessanter…mocht ie toch niet bevallen maak je ook minder verlies. Inmiddels heb ik er al 2 gehad…waren geen blijvertjes gek genoeg🤔
Zijn wel hele mooie horloges.

1 like

De voorkeur is idd wel een 2e hands. Maar deze is lastig te vinden. Wil echt de zwart/ groene 140jr editie.
SLA047J1

1 like

opgelost!

3 likes

Een mm300 is echt heel veel beter afgewerkt dan een mm200 dus zeker het geld waard.

2 likes

proficiat, de mm300 is wel errug mooi :wink:

1 like

Wow thnx! Onbekende site voor me. Maar nu ben ik denk wel om ja haha. Heb een pols van 19-20cm. De hoogte moet ik maar in het echt gaan bekijken.

1 like

één van dé sites van het forum, van @SuperC

2 likes

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

1 like

Die site is, als ik het goed heb, van een van onze mede liefhebbers hier op het forum. Mooie horloges staan daar.

1 like

Dan kun je hem zeker hebben! Doen.

1 like

Dat gaat dan zeker goedkomen

Absoluut aanrader!!

1 like

De MM300 is al z’n geld waard, geweldig horloge, toch ben ik terug gegaan naar 200m….

1 like

En waarom dan toch terug gegaan…?

Ik heb daarom een hommage gekocht als test. Die ligt nu gewoon in de horloge doos omdat die toch echt wel te dik is voor mij.

Ik was aangenaam verrast door de mm300, alleen idd wel flink aan de prijs. Maar wat een ding

Als je het kan bekostigen zou ik het doen.

Niet voor de maat, maar de SLA057J1 is gewoon nog een stapje hoger, de finishing is echt uniek. De 300 MM blijft natuurlijk een geweldig horloge.

Bedankt voor de reacties.
Hoop dat ik een goede deal kan sluiten met inruil bij ten2two.

Van links naar rechts

3 likes