1 mooie zondag ! Vandaag mag ik 43 kaarsjes uitblazen.
En dan komt de twijfel geef ik mezelf een upgrade.
Nu trots in bezit spb207j1, welke mij elke dag blij maakt! Lang op gewacht destijds, en twijfel om deze te upgraden naar ze grote broer sla047j1 . Maar is dit het behoorlijke! prijsverschil waard. Ikzelf heb een mm300 nog nooit in handen gehad.
Ik zou dan eerst bij de bekende Seiko dealers langsgaan om ze te vergelijken. Wel vind ik de tweedehands prijzen interessanter…mocht ie toch niet bevallen maak je ook minder verlies. Inmiddels heb ik er al 2 gehad…waren geen blijvertjes gek genoeg🤔
Zijn wel hele mooie horloges.
Hier ook beide gehad, de 300 was mij initieel veel beter bevallen… Maar wel veel minder gedragen dan de 200 en uiteindelijk weggedaan.
Ik droeg de 200 bijna dagelijks, heel comfortabel en goeie looks. Toen ook de overstap naar de 300 gemaakt en man man man wat is dat een mooi stuk techniek. Alleen vooral door de vorm en balans (topzwaar) een stuk minder “dagelijks-praktisch”, voor mij althans. Waar je de 200 vergeet op je pols is de 300 altijd aanwezig, je gaat ook steeds bewust voorzichtiger zijn langs muren en andere plekken waar ik vaak tegenaan bonk of kras. Dus de 300 ging ik steeds vaker alleen nog maar dragen met speciale gelegenheden en ben ik naar een andere daily driver gegaan.
Lang verhaal kort, ieder z’n eigen ervaringen, maar de 300 was meer “prachtig en indrukwekkend” voor mij, de 200 “mooi en comfortabel”.