Heb de band net binnen en gelijk gemonteerd, de kwaliteit van de band is uitmuntend en het geheel lijkt perfect. Ik had nog een nieuwe MM clasp liggen en dat maakt het voor mij helemaal af.
Ik kan niet zeggen dat ik mooier dan het origineel vind, het is gewoon een ander horloge zo. Ik ben er blij en ben benieuwd wat jullie vinden
Het lijkt op een super engineer meets jubilee, engineerily! Sorry kalme dag op werk Ik vind het zelf een downgrade op de prachtige MM, maar ik wens je er veel plezier mee. Met de bouwkwaliteit van de band zit het bij strapcode volgens mij wel goed
Ik heb diverse keren een MM300 gehad en hem steeds weer weggedaan vanwege de originele metalen band. Echt een onding, de sluiting is nog erger (imo). Dus wat mij betreft een upgrade (afgezien van de sluiting )
Mwoah, niet direct overtuigd.
De band op zich is mooi en de kwaliteit straalt er vanaf maar het geheel oogt nogal druk. Vooral omdat de kast van de MM300 ook nogal druk is. Daar past een simpele/strakke band beter bij.
Jammer dat de lijn op de endlink niet 100% doorloopt met de buiging van de lug, maar je kunt niet alles hebben.
Verder vind ik de band er prima bij passen