Seiko MM300 op de nieuwe Strapcode Angus Jubilee

Heb de band net binnen en gelijk gemonteerd, de kwaliteit van de band is uitmuntend en het geheel lijkt perfect. Ik had nog een nieuwe MM clasp liggen en dat maakt het voor mij helemaal af.

Ik kan niet zeggen dat ik mooier dan het origineel vind, het is gewoon een ander horloge zo. Ik ben er blij en ben benieuwd wat jullie vinden

19 likes

+1 :wink:

1 like

Ziet er goed uit.

1 like

Speciaal en dat is het mooie eraan en als jij er blij mee bent is dat helemaal top.

2 likes

Hoi Adraan,

Heel eerlijk gezegd gaat mijn voorkeur uit naar de originele band.
Maar…be happy!

1 like

Bah. :pensive:

1 like

Voor mij: net niet. Maar even zo goed: veel plezier ermee, want het gaat erom wat jij ervan vindt!

2 likes

Bedankt voor het delen. Ik was erg benieuwd. Dit ga ik nog overwegen.

1 like

Het lijkt op een super engineer meets jubilee, engineerily! :smile: Sorry kalme dag op werk :pensive: Ik vind het zelf een downgrade op de prachtige MM, maar ik wens je er veel plezier mee. Met de bouwkwaliteit van de band zit het bij strapcode volgens mij wel goed :+1:

2 likes

Ik heb diverse keren een MM300 gehad en hem steeds weer weggedaan vanwege de originele metalen band. Echt een onding, de sluiting is nog erger (imo). Dus wat mij betreft een upgrade (afgezien van de sluiting :grin:)

1 like

Wat heerlijk toch dat smaken verschillen, ik vind de originele band prachtig.
V.w.b. de sluiting ben ik het helemaal met je eens.

2 likes

Wauw, mooi! Een stoere verschijning zo.

1 like

Helaas moet ik me hier bij aansluiten , die endlink :cry:

Helemaal waar , enjoy de engineerily band!

2 likes

Supermooie band, staat 'm goed!
Goeie polsen ook voor een MM! :flushed:

1 like

Mwoah, niet direct overtuigd.
De band op zich is mooi en de kwaliteit straalt er vanaf maar het geheel oogt nogal druk. Vooral omdat de kast van de MM300 ook nogal druk is. Daar past een simpele/strakke band beter bij.

1 like

Jammer dat de lijn op de endlink niet 100% doorloopt met de buiging van de lug, maar je kunt niet alles hebben.
Verder vind ik de band er prima bij passen :smiley:

Zonde gevalletje net niet vind ik.

Degenen die de endlink niet mooi vinden aansluiten hebben niet de aansluiting van het origineel gezien?

Correct, ik zal morgen wat betere close ups maken…

Dit staat toch los van elkaar? Als iets niet aansluit staat dat op zichzelf en niet in verhouding tot iets anders.

1 like