Seiko Mod kant en klaar verzenden of in parts

Hoi,

Op het Instagram account van DLW Watches zie ik zo nu en dan heel mooie mods voorbij komen.
Zelf heb ik helaas geen gereedschap en ruimte om zelf te prutsen aan horloges. Daarom wil ik hem laten modden. DLW werkt daarvoor samen met een Derrick. Andere optie is om de losse onderdelen in Nederland in elkaar te laten zetten. Hiervoor heeft DLW een lijst met handige Harry’s overal ter wereld die dit mogelijk willen doen. (Onder hen iemand die regelmatig op dit forum te vinden is en iemand anders die veelvuldig genoemd wordt)

Ik weet nog niet wat de kosten zijn van het in elkaar zetten van de mods, maar wat zou jullie voorkeur hebben?
Kant-en -klaar, of hier laten assembleren en misschien nog een kopje koffie met een horlogebabbel erbij?

2 likes

Lijkt mij gezelliger om er bij te zijn lekker kijken en wat leren, bakkie erbij.
Maar weet niet of de modder daar op zit te wachten :grin:

Kant en klaar

Kant en klaar, of controleer eerst bij de locale modder die op de lijst staat of hij/zij dit nog wel doet, ik ben op een gelijkaardige lijst van een andere webwinkel ook al een bekende naam tegengekomen waarvan ik vermoed dat hij dit soort modopdrachten niet meer aanvaardt…

Wel, misschien kan je dat zelf ook wel in elkaar zetten. Bijvoorbeeld bij een speciale Seiko mod vinwat clinic
Neem eens contact op met @lassale of @vinwat, als er voldoende interesse is, dan kan er altijd een extra clinic worden georganiseerd speciaal om deze mods te assembleren.
Eventueel te organiseren op meerdere avonden als het nodig is.
De extra kosten zijn dan alleen aanschaf van de noodzakelijke gereedschap en de bijdrage voor de te huren locatie ruimte in Rotterdam.

1 like

Anders kan @Theoclock je misschien helpen. Heb vandaag zijn in elkaar gezette, door mij bedachte MOD terug ontvangen! Hij is naar mijn mening heerlijk geworden! Lekker zomers!




@Theoclock bedankt voor de moeite, goede communicatie en snelle service!

3 likes