Seiko mod. op leer

Bij mijn introductie enkele dagen geleden foto’s gepost van de door Rob gemodde seiko. In de daarop volgende berichten kwam ter sprake om er event. een leren band aan te doen. Onlangs heb ik er een van een forumlid overgenomen en hoewel deze eigenlijk 2 mm. te breed is kon die er met een beetje wringen toch vrij goed op.En over het resultaat moet ik zeggen…DAT VALT NOG NIET TEGEN!

Gr’s Wim

De mod is geweldig en de band is erg mooi, maar aan een duiker hou ik zelf niet zo van leer. Uiteraard is dat heel persoonlijk! :wink:

Die mod is zeker niet verkeerd vind alleen een duiker op leer toch altijd iets tegennatuurlijks hebben…

Mijn beste,

Het is weer eens wat anders dan de stalen band versie.
En in combinatie met de ‘goed in het oog springende’ wijzers ziet deze modificatie er fantastisch uit.

Très chique!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Een duiker op leer is misschien niet het meest logische maar ik vind het zo stukken mooier dan met een rubberen band.

Ik vind het er prima zo uitzien! Laten we eerlijk zijn: hoeveel van ons hebben duikhorloges? En hoeveel duiken ook werkelijk? Daarom kan volgens mij leer op een duiker prima. Gefeliciteerd met je combinatie Wim!

Dick

Vind het best mooi zo. Leuk om mee te varieren toch?

mooie combi (tu)