Ik heb een klokje waar ik andere wijzers op wil zetten.
Deze:
http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/show/6660820
volgens de website past dit op diverse calibers:
7s26, 7s36, 7s25, 7s35, 6r15, 4r15, 4r35, 4r36, 6309, 7002, 7009. 7006 ( vintage quartz ie: 7548 )
Maar past dit dan ook op een nh35 caliber die in het klokje zit?
Ik vermoed van wel, maar ben niet helemaal zeker!
Wie weet dit?
Welke van je twee vragen is nu beantwoord? 
Ko
1 like
Alle twee!
het past!
en Viewport

Fotooooo, op een Seiko mod topic hoeft nooit een slotje
.
Even voor de helderheid, je NH35a is een 4r35. Als Seiko alleen het uurwerk verkoopt (zoals aan Invicta) wordt het NH. En volgens mij is de NH-serie van Seiko Instruments maar dat is tomato, tomahto. De plek van fabricage zal anders zijn, maar dat is het zo’n beetje.
Zijn dit de wijzertjes die je van mij hebt gekocht? 
Dank voor de info. interessant…
Die wijzertjes van jou liggen nog ongebruikt!
Maar om aan je behoefte aan een foto te voldoen…
Een turtle batman met jubilee-band volledig bead blasted.
Andere chapter-ring en ceramische bezel, helaas bleek mijn double domed sapphire de verkeerde (
).
De goede is onderweg!
1 like
Heb je goed gedaan. Ik vind zelf dat bead blasting niet zo. Kun je die chapter ring ook niet bead blasten? Dan komt het wat meer overeen.
ja dat zou wel ff beter zijn, maar dan heb je een massief stalen chapterring nodig, weet niet of die te krijgen zijn.
Volgens mij is het allemaal plastic?
Voor de SKX verkoopt DLW & dr. Seikostain (op ebay) beiden stalen chapter ringen. Geen idee of het voor de turtle ook te vinden is.
Die keramische insert staat hem goed
.
Ik ga er naar kijken…onder bepaalde lichtval valt het verschil niet zo op…maar helemaal 100% tevreden was ik er ook niet helemaal mee
nou ik kan zo 1,2,3, geen stalen chapter ring voor de turtle vinden.
Ik heb DAGAZ maar eens gevraagd of zijn charpter ringen geschikt zijn voor bead blasten!
Maar als iemand een adresje weet?
Ik heb het met een andere chapter ring opgelost. Beter passend qua kleur, wel iets meer glans.
Is het wat zo?
Beter??
Oja heb er ook een saffier glaasje op gedaan.
5 likes