Seiko monaco

beste hf liefhebbers . ik heb ooit via dit forum de vraag gesteld of iemand een originele band voor mijn seiko Monaco te koop had of wist .

ondertussen heb ik na veel zoekwerk begrepen dat een originele band een lastig te vinden onderdeel is .

nu wil het geval dat ik deze via mp een sloop t42 op de kop heb getikt waarvan het uurwerk total los was .met de originele band . en ik ben van het motto , als het niet kan zoals het moet , dan moet het maar zoals het kan .

vanavond een beetje zitten prutsen , en dit is het resultaat , niet helemaal origineel , maar dat mag de pret niet drukken . en ook nog de goede lengte .

ik vind het persoonlijk een geslaagde combi .

wat is jullie mening !!

15 likes

mee eens , maar vind er maar eens een :roll_eyes:

1 like

zit die mooie Monaco om jouw pols :grinning:

Ik vind die band goed staan. Ellendig is dat, dat tevegeefs zoeken naar een passende band.

1 like

Ik vond persoonlijk deze band heel mooi. Moderner en sluit goed aan. Knap horloge.

1 like

anders deze meneer maar eens mailen :sweat_smile:

1 like

beste hf vrienden , maar weer eens een update mbt het vinden van een originele band .

tot nog toe niets kunnen vinden . dus maar weer eens wat huisvlijt toegepast . ik was weer rijker dan ik zelf dacht . met wat geduld deze band pas gemaakt . en dat staat volgens mij toch een stuk beter dan voorgaande . wat vinden jullie ?

2 likes