Seiko monster modden

Hallo allemaal,

Dit klinkt als vloeken in de kerk, maar ik ben van plan m’n Seiko monster first gen te gaan modden. Hij is nu zwart en ik ben van plan het te gaan modden naar een witte versie van de monster. Hieronder een foto van hoe hij nu is en daaronder een foto van hoe ik wil dat het gaat worden.

Iemand enig idee hoe ik aan de wijzerplaat, witte datumvenster en witte wijzers kan komen? Liefst een adres in Nederland.

Bedankt voor de tips!

Kan je niet beter gewoon een nieuwe monster kopen en die laten modden? De oranje heeft een witte dag/datum al.

Dat kan ook, maar dit lijkt mij een goedkopere oplossing aangezien ik de laatste tijd al teveel horloges heb gekocht. :sweat_smile:

Deze flipperen en een oranje terug kopen lijkt me goedkoper toch?

Rob van Monsterwatces even een mailtje sturen. Hij kan de mod zelf ook voor je uitvoeren.

Anders even googlen op " Yobokies", heeft ook veel onderdelen.

Zou hem zelf overigens origineel laten, zeker de eerste!

1 like

Is inderdaad vloeken in de kerk.

1 like

Voor wijzerplaten kun je kijken bij dagazwatch.com De witte ben ik daar echter nog niet tegen gekomen, maar misschien wel mooie alternatieven voor het geval je de witte niet kunt vinden. Succes met de mod!

1 like

Plaat en datum op deze monster is hooguit 6 tientjes bij Rob. Ik acht de kans groter dat Doutzen Kroes haar man verlaat en je smeekt haar te trouwen, dan dat je de losse snow monster plaat vind.

Yobokies heeft alternatieven genoeg: http://s161.photobucket.com/user/yobokies/library/Dial?sort=3&page=1 en anders Dagaz: http://www.dagazwatch.com/apps/webstore/products/category/609420?page=1

1 like

Thanks voor je berichtje. Ben niet op zoek naar de snowmonster plaat. Neem aan dat jij de limited edition snowmonster bedoeld? Ik heb 'm een berichtje verstuurd en ik hoop dat hij iets kan regelen. Zo niet, ook goed. Het is meer een soort luxe probleem geworden haha

is al voor je gedaan hier te koop

Dat weet ik. Ik had eerder ook al vermeld dat ik weet dat daar een te koop staat. Ik ben echter opzoek naar een goedkopere oplossing door mijn huidige monster te laten modden.

Ik heb alles nog even teruggelezen maar die kan ik toch nergens vinden.
Maar oke

3 likes
1 like

yobokies’s

Thanks!

1 like

Directe link posten lukt niet. Dan pakt hij gelijk de foto zoals hier boven.