Dit klinkt als vloeken in de kerk, maar ik ben van plan m’n Seiko monster first gen te gaan modden. Hij is nu zwart en ik ben van plan het te gaan modden naar een witte versie van de monster. Hieronder een foto van hoe hij nu is en daaronder een foto van hoe ik wil dat het gaat worden.
Iemand enig idee hoe ik aan de wijzerplaat, witte datumvenster en witte wijzers kan komen? Liefst een adres in Nederland.
Voor wijzerplaten kun je kijken bij dagazwatch.com De witte ben ik daar echter nog niet tegen gekomen, maar misschien wel mooie alternatieven voor het geval je de witte niet kunt vinden. Succes met de mod!
Plaat en datum op deze monster is hooguit 6 tientjes bij Rob. Ik acht de kans groter dat Doutzen Kroes haar man verlaat en je smeekt haar te trouwen, dan dat je de losse snow monster plaat vind.
Thanks voor je berichtje. Ben niet op zoek naar de snowmonster plaat. Neem aan dat jij de limited edition snowmonster bedoeld? Ik heb 'm een berichtje verstuurd en ik hoop dat hij iets kan regelen. Zo niet, ook goed. Het is meer een soort luxe probleem geworden haha
Dat weet ik. Ik had eerder ook al vermeld dat ik weet dat daar een te koop staat. Ik ben echter opzoek naar een goedkopere oplossing door mijn huidige monster te laten modden.