Seiko monster prijzen

Nou, dan bewaar ik deze nog even.
Vind het eigenlijk maar een monster van een ding en draag hem alleen maar op Koningsdag en wanneer de Leeuwinnen spelen.

6 likes

Gewoon een tweede generatie kopen. Vind ik persoonlijk een mooiere plaat en dito indices (maar ja, smaken verschillen), en er zit een beter uurwerk in.

Grtz. Erik

2 likes

18 december 2016 bestelde ik het allerlaatste exemplaar bij Rob, double domed saphire en Lumpy voor 315 euro.
Het zou het eerste horloge zijn waar winst op gemaakt kon worden als ik de prijzen nu zie!

1 like

Wachten met verkopen!

Ik heb die van mij een paar jaar geleden (oranje monster, J model) ook verkocht, omdat ik hem te massief vond ā€¦ ik had hem moeten houden als investering :stuck_out_tongue:

Ik heb op het goede moment ongeveer een jaar geleden een nos 1st gen Orange Monster kunnen kopen, volgens mij bij dezelfde persoon als waar @Zulu zijn Monster vandaan heeft. Ziet er ook nu nog als nieuw uit en daar ben ik nu wel zeer zuinig op. Blijft een prachtig horloge om te zien. Daarnaast heb ik ook nog een tweedehandse 1st gen Black Monster in zeer goede staat :slight_smile:
Ik heb echter nog een black monster liggen die ik eigenlijk nog eens moet verkopenā€¦ Ook in goede staat, maar de andere is net een fractie mooier.

Ik heb voor alle drie een metalen band.

2 likes

Ik heb een aangepaste door Yobokies. O.a. bol saffier met violet AR coating, andere dial en hands en blasted. Oh ja: de kroon andersom. Toppertje!

5 likes

Ik snap er iig niets van. Ze zijn kontlelijk, niets speciaals, er zijn er miljoenen van gemaakt. Waarom er voor een ongeserviced exemplaar 300 euro of meer gevraagd wordt, is mij een raadsel.

8 likes

Ik lees dit topic ook met enige verbazingā€¦:grimacing:

Werkt hetzelfde als met Rolex. Seiko gooit de prijzen van zn nieuwe duikers omhoog en de tweedehands volgen.

Niet alle konten over 1 kam scheren :smile:

4 likes

Toen ik hier nog maar net op het forum zat snapte ik ook niet wat men zo mooi vond aan een Monster, maar ik ben nu wel totaal van mening veranderd :smiley:

3 likes

Vond ik ook maar vind de Dracula wel grappig en de zwarte met blauwe wijzers(SRP582 ofzošŸ¤”)

2 likes

Ik ken het bedrijf niet maar dit is wel een koopje:

1 like

Die gekke pvd monsters zijn een stuk minder waard vaak. Alsnog is 200 voor een nieuwe wel een goeie prijs.

Het is mooi van lelijkheid. En een echte bandenslet.

2 likes

Leuke mod zo met de kast omgekeerd :slight_smile:

1 like

Dankjewel. Hiermee begon mijn drang om toolwatches te maken :wink:

1 like

Zelfgemaakt? Hmm, interessantā€¦
Mocht de horlogemaker waar mijn Monster momenteel ligt er niet uitkomen met de kapotte tube, ga ik denk ik eens met jou contact opnemen :wink:

Ik maak geen Monsters :wink: maar heb 3 jaar geleden een horlogemerkje opgericht.

1 like