Seiko monster prijzen

De afgelopen maanden gek geworden op de Seiko monsters. Nu valt het mij op dat de prijzen nogal variëren. Ik ben er al wel achter dat de Japanse first gen monsters en de limited editions voor enorme prijzen weg gaan.

Wat zijn nu de “normale” prijzen voor deze horloges?
Dan praat ik over de black,orange en de dracula versie.

Alvast bedankt!

1 like

Eerste generatie ‘made in Japan’ Monster doet rond de 400 euro.

1 like

Ligt er aan waar. Op marktplaats zijn ze vaak nog niet zo duur.

1 like

Dit waren de prijzen een aantal maanden terug. Snap niet dat ze nu ineens uit het niets voor 2 a 3x meer worden aangeboden.

Dat is ook geen Japan monster :wink:

Stof je economie boeken even af Sherlock. :smile:

3 likes

Titel is ‘Seiko monster prijzen’ en niet ‘made in japan prijzen’.

Zucht.

Ik zou er ook weer eentje terug willen (1e generatie). Maar de mijne 3 jaar geleden z.g.a.n. verkocht voor 125,- dan kan ik de huidige prijzen echt niet meer over mijn hart verkrijgen :frowning:

Jammer. Blijft dikke klok (1e generatie)

5 likes

Maar de normale monsters gaan toch nog niet voor 400 euro?

Ik kan er in ieder geval nu op dit moment 1 op MP kopen voor 150 euro (zonder bracelet, dat dan weer wel)

Grappig. Ik had ergens medio 2016 een nieuwe 1st gen Oranje monster bij Gerrit Nanne gekocht voor 230 euro. Dat was eigenlijk al aan de hoge kant toen. Een tijdje terug kreeg ik een bevlieging dat ik er nog eens een zou willen. Gerrit een mailtje gestuurd, en voor 550 euro wilde hij een overweging maken :smile: .

Het is net als met vintage: net wat een gek ervoor geeft.

2 likes

Ferdi (degene die de topic heeft aangemaakt) heeft er een aangeboden voor €325 of €350, uit mn hoofd.

Dat ga je er m.i. in Nederland ook echt niet voor krijgen.

Of laat ik het zo zeggen, je kan ze nog stukken goedkoper kopen als je een klein beetje zoekt.

Dan weet je meer dan ik! Een paar weken geleden een Seiko monster black voor 200

1 like

Oooh, dan is het een andere ferdi! Zag 'm vandaag voorbijkomen op Facebook. Mijn excuses. €200 is een mooie prijs.

1 like

Bedankt in ieder geval voor de info! Zelf vorige week nog 1 gekocht, met een vreemde oranje kleur. Íemand enig idee wat dat Is?

Geen probleem!

Poeh! Terwijl Gerrit normaal wel echt netjes is in zijn prijzen!

Da’s een standaard eerste generatie monster SKX781, blijkbaar een opgeknapt oudje waarbij de chapter ring heftig verkleurd is door de zon.

1 like

Bedankt voor je info!

Dan al troost maar m’n 1st gen OM om :smile:

2 likes