Seiko Monster RED lim.ed

Vanavond kreeg ik van iemand in het buitenland (waar ik al eerder zaken mee heb gedaan) een Seiko Monster RED lim.ed. aangeboden. Nieuw, ongedragen met de stickers er nog aan. Ik kan op het web niets vinden over waarde enz.

Een monster is niet echt mijn horloge (sorry, sorry), maar ik begrijp ondertussen dan het een behoorlijk bezonder ding is.

Geef me eens goede raad!? Is er een markt voor om 'm evt door te verkopen?

Menno

Het betreffende horloge:

Dacht et wel, heel populair klokkie.

daar ben je vast heel snel vanaf, liefhebbers genoeg voor zo een klok.
wat zo een limited moet kosten of ervoor moet vragen, daar weet ik helaas niets vanaf.

vlg mij staat ie ook bij Robbie op se site…(prijsidee)

thieuster Schreef:

Geef me eens goede raad!?

Mij de gegevens van de aanbieder en zijn prijs sturen via PB!

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,59351,59351#msg-59351

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,55455,55457#msg-55457

Doen, Menno. Het is een gewild object. Vind hem zelf ook erg gaaf. Mooie lume shot.

Ik weet niet of ze zo gewild zijn.

Henrik had er één te koop en het heeft erg lang geduurd om die te verkopen (onder aankoopprijs).
Ik heb er ook nog 1 te koop, en die heb ik nu ook alweer ruim een jaar staan.

Ik weet genoeg; zoals gezegd ben ik tot nu toe altijd moeiteloos langs Monsters gelopen. En alle reacties bij elkaar maken me niet erg enthousiast over deze rode! De verkoper zal het op een andere manier moeten proberen.

Bedankt, dat scheelt me weer!

Menno

Zag op ebay iemand die em voor bijna 1000 dollar erop heeft staan. Kweenie voor hoe lang…

Ach ja, je weet het niet… ik was eind vorig jaar mijn blauwe heel snel kwijt. Was ook wel een erg nette prijs, maar toch.

Als je in de buurt bent kan je hem altijd even komen bekijken :slight_smile:

Kan je meteen mijn vitrine zien (net af)

De blauwe was Rob ook heel snel kwijt helaas! :X

Ik wil best een monster maar dan met een modern 6R15 uurwerk erin die kun je tenminste opwinden. Moet verder wel precies eruit zien als het huidige monster.

Die is er…

SARB047, sarb049, sarb053, sarb055, sarb057

Inderdaad ik zie ze…Bedankt Rob voor de tip.

Ik kreeg deze onlangs ook aangeboden van een Seikoverzamelaar in het buitenland, maar heb 'm ook laten lopen. In mijn ogen spuuglelijk qua kleurcombinatie en raak 'm maar eens kwijt… Gewoon een zwarte/oranje is super!

Die Trek Monster kende ik nog niet. Apart en stoer, maar m’n voorkeur gaat toch voor de duikuitvoering met pearl.