Gezocht seiko monster 1e gen zwart.
Staat ok tot goed, beter mag natuurlijk ook😉
Ik dacht dat ik vintage seiko geweldig vond (vind ik ook ) maar een monster vind ik meer geweldig , draag ik iig meer dus vandaar mijn vraag.
Heb mss ook wat (in)te ruilen. Vraag maar bij interesse.
Heb je evt een land monster of sumo die in de weg ligt…
Mvg en ben benieuwd.
2 likes
Hey Martin2,
Ik heb een SKX779 in zeer goede staat die ik graag wil verkopen. Momenteel zit die op een oranje rubber band maar ik heb de metalen band erbij. Dat is toch het model dat je zoekt hè? Ik ben wat in de war door de modelaanduiding in je titel.
Stuur je mij een privé bericht om verder af te spreken?
Tot hoors,
Realworldwatchguy
P.s. ik ben net nieuw op het forum dus ik kan jou nog niet rechtstreeks een pb sturen. Hopelijk werkt het omgekeerd wel 
Ik had ook nog een foto willen uploaden van de Monster, maar dat lukt mij ook niet meteen. Het bestand is misschien te groot 
1 like
Ik kon de foto van de Monster wel als profielfoto instellen. Hopelijk geeft dat je al een idee 
1 like
Hi, ja moet skx zijn natuurlijk🤦♂️
1 like
Zeker interesse, graag fotos van de zijkanten en de achterkant. En evt de metalen band als dat de originele is.
En niet onbelangerijk in welke prijsrange schat je het horloge?
Mvg
2 likes
Hey Martin2,
OK, ik maak vanavond enkele bijkomende foto’s. Ik moet even zoeken waar ik die metalen band opgeborgen heb
Het is de originele hoor!
2 likes
Hey Martin2, laat me weten indien je nog bijkomende info wil. De Monster heeft geen doos of papieren, wel een extra schakel voor de band. Ik wil er graag €250 voor.
1 like
Thanks voor de fotos! Zou ik het horloge evt op kunnen halen? Kan ik het ook in het echt zien😉
Nog een paar aanvullende vraagjes: loopt op tijd, datum ook, ring draait nog goed, schroefkroon werkt nog
Mvg
Je kan het zeker komen bekijken en/of ophalen, ik woon in de buurt van Antwerpen. Het horloge loopt goed, kroon, datum, dag, bezel, werkt allemaal.
Voordat jullie hier adressen gaan uitwisselen, niet vergeten dat je dat ook via PB (persoonlijk bericht) kan doen. 
1 like
Bedankt Petteflet! We zullen de conversatie daar voortzetten 
1 like
@Martin2 bekijk je jouw privé berichten even? Onder het icoontje van de envelop.