Ik ben van plan om een Seiko monster te kopen, maar ik vraag me af of die niet te groot is want ik heb (belachelijk) smalle polsen. Mijn polsen hebben een omtrek van ongeveer 15 cm, maar de duikersring van de Seiko monster is in diameter 42 mm en de afstand van lug naar lug is 48 mm.
Ook ik heb vergelijkbare polsen:)
Wil prima. Wel voor de metalen band gaan en niet voor de rubberband. De rubberband maakt het geheel om onze mini-polsjes wat grof, de metalen band past beter bij onze pols. (wel heb ik ook de rubberband voor in de zomer, als het tenminste warm genoeg is voor korte mouwen,(;)) gewoon om af te wisselen)
Zoals EriPP ook al zei: het is ook in mijn colectie één vh prettigst dragende horloge.
Mocht het toch niets zijn voor jouw, hij is ook zo weer verkocht, ze zijn erg gewild.
Ik zou ook voor een nieuwe gaan.
Gewoon Rob van Monsterwatches even mailtje een sturen dus…
Ik heb ook smalle polsen kan prima hoor, ik vind de Monster best wel klein ogen op mijn pols! Anders op de Rikketik of van een medeforum lid een monster passen?
Als je bij mij in de buurt woont mag je de mijne wel passen, omgeving Den Haag.
Als je een monster besteld bij Rob van Monsterwatches even vragen of hij de duikers-extensie eruit haalt. Zit ,blijkbaar, een stuk beter op dunne polsen. Mijn polsen zijn 16,5 en heb de duikers-extensie er ook uit laten halen. Zit perfect! Sowieso met stalen band bestellen rubber is m net niet (persoonlijk ;))