Seiko Monster te groot

Hallo iedereen,

Ik ben van plan om een Seiko monster te kopen, maar ik vraag me af of die niet te groot is want ik heb (belachelijk) smalle polsen. Mijn polsen hebben een omtrek van ongeveer 15 cm, maar de duikersring van de Seiko monster is in diameter 42 mm en de afstand van lug naar lug is 48 mm.

Alvast bedankt :wink:

guusvdv

moet lukken zonder problemen. Hij is wel hoog.

Zou het persoonlijk laten, denk dat het er niet mooi uit komt te zien. Maar ik ben ook wel wat conservatief wat dit standpunt betreft.

1 like

Mijn polsen zijn gelijkwaardig aan die van jou wat omtrek betreft, maar ik vind de Monster zelf een van de prettigst dragende horloges.

Ik zou de gok gewoon nemen met een tweedehandse, zou je volgens mij snel moeten kunnen vinden.

Succes ermee!

Eric

Hallo Guus,

Ook ik heb vergelijkbare polsen:)
Wil prima. Wel voor de metalen band gaan en niet voor de rubberband. De rubberband maakt het geheel om onze mini-polsjes wat grof, de metalen band past beter bij onze pols. (wel heb ik ook de rubberband voor in de zomer, als het tenminste warm genoeg is voor korte mouwen,(;)) gewoon om af te wisselen)

Zoals EriPP ook al zei: het is ook in mijn colectie één vh prettigst dragende horloge.

Mocht het toch niets zijn voor jouw, hij is ook zo weer verkocht, ze zijn erg gewild.
Ik zou ook voor een nieuwe gaan.
Gewoon Rob van Monsterwatches even mailtje een sturen dus…:smiley:

Met vriendelijke groet,

Herman

Edit: IPhone woordenboek ongedaan maken;)

Ik heb ook smalle polsen kan prima hoor, ik vind de Monster best wel klein ogen op mijn pols! Anders op de Rikketik of van een medeforum lid een monster passen?

Als je bij mij in de buurt woont mag je de mijne wel passen, omgeving Den Haag.

Hallo Guus,

Als je een monster besteld bij Rob van Monsterwatches even vragen of hij de duikers-extensie eruit haalt. Zit ,blijkbaar, een stuk beter op dunne polsen. Mijn polsen zijn 16,5 en heb de duikers-extensie er ook uit laten halen. Zit perfect! Sowieso met stalen band bestellen rubber is m net niet (persoonlijk ;))

Diameter zegt niet zoveel. Lengte van de lugs (en die zijn bij een Monster heel kort) heeft ook veel invloed. Net als de vorm en de hoek van de lugs.

Gewoon passen dus. (al kun je monster zeker wel hebben)

monster sluit over het algemeen goed aan. Ik heb ook niet zulke dikke polsen en horloge past perfect.

Monster draagt niet groot, wel hoog! Met overhemden vind ik m niet prettig

gewoon kopen zo’n ding, kan je geen buil op vallen

gr

vncnt