Beste mensen. Ik wil graag een Seiko Monster gaan kopen. Ben er gewoon helemaal kwijlerig om Maar hoewel er 200m op de wijzerplaat staat vind ik weinig opmerkingen over het duiken/zwemmen met de befaamde seiko. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik ga er zeker mee zwemmen en misschien af en toe duiken dus ik vroeg me af hoe goed het dit horloge vergaat. (waarschijnlijk wel goed
) Ook wil ik even weten of het beter is om dit horloge met een rvs band of rubberen band te kopen. Ik heb namelijk een aantal keren gelezen en gehoord dat het een zwaar horloge is en misschien heeft iemand voorkeur naar type band gezien het gewicht. Weet iemand trouwens hoe zwaar het horloge is? (misschien rare vraag maar ben gewoon benieuwd). Alvast bedankt voor de reacties en mocht je plaatjes van je eigen klokje hebben? Altijd leuk om te bekijken.
Groetjes.
Ik ben er tot 40 meter mee geweest, op stalen band. Die heeft een verlenging en pas over een 7 mm pak zonder probleem
Is aanrader. Zwaar? dan neem je toch wat minder lood aan je gordel
Ik heb gekocht bij een forumlid en die heeft m direct wat verfraaid.Foto hier op t forum te vinden.
Succes
Met alle schakels weegt ie 183 gram.
Het is een duiker waarbij Seiko āscubaā op de deksel zet. Dus je kan met een zuurstoffles duiken.
Vrouwlief loopt met een monster op rubber tijdens de vakanties. En zij vind hem erg goed te dragen. Staat ook wel stoer vind ik zoān Seiko bij een vrouw!
@ Robbie409
Je duikt met lucht Rob, niet met zuurstof, dat wordt al snel toxisch
gewoon doen. Beide banden kopen en lekker uitproberen. Ik had een monster mod. Weggedaan en spijt. Ze zitten heerlijk en zijn onverwoestbaar. Na de 3e WO leven er alleen nog kakkerlakken mƩt monsters.
hey bedankt voor de snelle reacties. Ik denk dat ik idd een rubberen band en rvs band ga nemen. Beetje afwisseling is goed op zān tijd.
Nogmaals bedankt voor de snelle reacties.
robin, gewoon bestellen dat ding (bij Robbie uiteraard ;))
Ik denk dat er weinig horloges zijn die meer value-for-money bieden dan de Monster. Ik zwem er al jaren mee in de vakanties, geen enkel probleem.
Niet lang over nadenken, Robin, gewoon Robbie409 benaderen en zoān ding aanschaffen.
Ach, ik kom niet verder dan snorkelen en omlaag tot een meter of 8ā¦
Daar heb ik mijne dus ook vandaan. hij heeft hem gestraald voor me, incl de band. Kijk maar eens even op zijn site en overweeg dat ook, maakt t monstre (ja verkeerd, is ducati tic) nog mooier.
Is ook te gebruiken voor bij een ijsduik hoor, dat komt er ook weer aan;-)
Ik ben net bij robbie409 op de site geweest en er zijn genoeg killing modās om uit te kiezen, maar ik hou zelf meer van de originaliteit van een horloge (die ook bij Robbie te bestellen is) Bedankt ik weet in iedergeval wat je allemaal te bieden heb, het zal misschien wel eventjes duren voor ik m ga bestellenā¦(crisis:)). by the way dat stralen ziet er wel vet uit zeg, maar nog even een klein vraagje dan. Blinkt de Monster erg veel of valt dat wel mee? want als ie erg ābling, blingā is overweeg ik het om de kast zelf even te stralen (heb zelf niet zoān straal apparaat, maar daar heb je werkgevers voor :D) groetjes
Hij blinkt niet zo erg. Deels is hij geborsteld, deels gepolijst. Het stralen is vooral mooi bij een Oranje monster. Welke band doe je eraan? Lumpy of origineel?
waarschijnlijk de originele rubberen band. ik vind dat persoonlijk wat fijner zitten
Dat stralen zou ik toch maar aan de vakman overlaten. Je moet er dan namelijk toch wel eerst het uurwerk uit halen en het glaasje. Kun jij dat zelf?
Ja dat lukt zeker wel. Heb alleen nog geen horloge gemodificreerd en misschien is dit wel een leuk beginnetje. Maar als het meevalt met de schitteringen van de kast dan laat ik de sieko origineel. Misschien als de monster erg goed bevalt dat ik er wat later nog een neem en die of laat modificeren of zelf knutselen. (heb het nu al over mijn 2de�? Heb de eerste nog niet eens besteld⦠hehe) Any way bedankt voor alle response. Groetjes
tot 8 meter snorkelen hou ik niet lang vol, dan lig ik toch liever rustig met een fles op mijn rug
Hi Robin 06enz⦠ik heb mijn monster laten stralen en vindt het een enorme vooruitgang tov het origineel. Zie foto
Ik heb afgelopen week een W.K. monster bij Rob gekocht dat wil zeggen met oranje rubberen band (die had hij erop verzoek op gezet) en ik vind het een net horloge dus absoluut geen bling bling
Ik droeg mijn oranje monster eerst op rubber. Rob heeft er een watchadoo
aangezet en dat vind ik persoonlijk prettiger. Een beetje gewicht aan de pols vind
ik wel fijn. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk. Het monster is met elke band
gewoon een vette klok.