Inderdaad, ik heb een vintage horloge liggen waarvan de lume zo goed als dood is, maar met een portie UV-licht komt er nog wel een beetje leven in. Dus je kan je inbeelden wat dat geeft op een horloge met verse lume 
En hij is weer terug 
Voorzien van een saffierglas, gestraald en een klein ‘modje’: een rode secondewijzer (goed idee, Rob!).
Ik vind hem super geworden:

Nou, dát ziet er netjes uit!! (tu)
Hallo,
Gefeliciteerd, het is een mooie klok geworden, vooral die rode wijzers;)
(Ik ook twee zwarte monsters besteld, één met rode rode, en één met een blauwe wijzer. Nu weet ik in ieder geval hoe de rode er uit ziet: errug mooi:~ Onze kasten worden alleen niet gestraald)
Ik wens je er veel plezier mee.
Met vriendelijke groet,
Herman
Gefeliciteerd! Klaar voor de zomer:)
Mijn beste,
Het ziet er allemaal weer fantastisch uit.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze ‘dol-fijne’ duiker.

Orologio Signaturis Temporis.
leuk detail die rode wijzer. Past mooi bij 'n gebeadblaste kast.
XXoF Schreef:
Ik vind hem super geworden:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-JYT3LEKI.jpg
Ik moet je gelijk geven. (tu)
dat is het mooie aan 'n Seiko duiker. Als die gebutst en bekrast is na een aantal jaren dan heb je na 'n blasting en 'n saffier weer 'n nieuwe horloge met wéér 'n andere uitstraling. En wat 'n secondewijzer kan doen met 'n klok is leuk om te zien. En XXof, hoe bevalt de band? Ga je aan de Watchadoo of hou je 'm zo? Veel plezier ermee!
Dank voor alle leuke reacties!
Hi hharry,
Die band bevalt me prima en is ook mee gestraald. Die wil ik er dan ook aan laten zitten 
Ik blijf ernaar kijken. Hoe langer ik mijn Monster heb (nog géén 3 maanden), hoe leuker ik hem vind. Ik kan wel zeggen dat het mijn favoriet geworden is.
Zucht, ik wil er ook een zwarte bij…
Mooi hè, zo’n zwart Monster. Wil ik ook!!! Ik heb nu een oranje met een zwarte chapterring (mod van Rob) maar ik ga nu ook voor de zwarte variant!!! Kan best naast elkaar in één collectie :)-D Deze combi is perfect!!! Zo’n secondenwijzer staat hem erg goed X(
Veel draagplezier gewenst!
Gr Ron
Ik denk ook dat er best twee van in één collectie kunnen. De oranje heeft een wat frivoler accent, zeker met zomers weer. De zwarte heeft toch meer iets van een authentieke duiker.
Maar toch vind ik ze heel verschillend van elkaar.
Grappig dat ik hier de zwarte uitvoering met rode wijzer zie. Ik had net deze week aan Rob gevraagd of dat kon en nu zie ik dat hij die al gemaakt heeft… 
Maar goed, het gaat toch de zwart/oranje versie worden met zwarte datumaanduiding, lumpy band en hopelijk een oranje wijzer. Oh ja, en dan nog stralen natuurlijk.
leuk te lezen dat hij zo goed bevalt (tu), veel plezier ermee
En de metamorfose van de Seiko BFK plus omdat hij niet om mijn duikpak paste (inclusief handschoen):

hans
Was de extention te kort??
Ja, de optelsom van arm+pak+handschoen was teveel voor de duikextensie, nu deze oplossing gekozen:

Maar het is nog steeds mijn meest nauwkeurige horloge!! (Rolex SD aanwezig) 
hans
Is inderdaad super geworden, heeft Rob netjes gedaan.