Seiko Monster

Hi,

Hier even een berichtje omdat ik zelden zo enthousiast ben geweest over een horloge als over mijn recentste aanwinst, het Seiko Monster met zwarte plaat.

Recentelijk via dit forum gekocht en jemig wat is hij mooi en wat draagt hij fijn!!

Tot voor kort moest ik niets van het horloge hebben want ik vond hem op foto’s niet mooi maar wat een verschil wanneer je hem in het echt ziet.

Er zitten wel een paar krasjes op het glas en de band is ooit opgeschuurd maar dat verhulde de doordachtheid van het ontwerp niet. Een absolute topklok zowel overdag als 's nachts :slight_smile:

Helaas geen foto’s op dit moment want hij is nu onderweg naar Rob voor een saffier glas en een milde bead-blasting behandeling maar ik moet zeggen, ik mis hem nu al!!

Foto’s volgen hopelijk snel:~

Geduld, komt allemaal goed :slight_smile:

Haha, het Seiko virus heeft me nu uiteindelijk ook flink te pakken vrees ik :wink:

Die van jou is overigens ook super!!

Don’t worry, be happy!!

Zeker leuke klok, heb zelf zowel de zwarte als de oranje gehad. Hoop horloge voor je geld!

Hi,

Zelf heb ik ook een zwart exemplaar in bestelling.
Ik ben al in het bezit van een oranje :slight_smile:

Voor als het donker is heb ik speciaal een led-zaklamp gekocht:+ De lume is echt geweldig!

Nu wachten tot dat je hem weer thuis hebt, kan je leuke plaatjes schieten:D

Met vriendelijke groet,

Herman

Tja, ik heb geen Monster-ervaring, maar als ik hier zo de ervaringen met dit horloge lees, dan raak ik toch steeds meer geprikkeld om er ook eentje aan te schaffen! (tu)

:slight_smile: Ik moet zeggen dat dit forum mij naar de Seiko gedreven heeft en eerlijk in het echt is hij absoluut geweldig!

Ik zou zeggen: een Must-Have!

ik zit ook iedere avond op 't rand van mijn bed met 'n led zaklampje mijn Monster ‘op te laden’. De hele nacht schijnt de lume me gretig tegemoet. In 't echt is tie leuker.

hharry Schreef:

ik zit ook iedere avond op 't rand van mijn bed
met 'n led zaklampje mijn Monster ‘op te laden’.
De hele nacht schijnt de lume me gretig tegemoet.
In 't echt is tie leuker.

Het gaat zeker zo goed met een blacklight.
Doe ik ook altijd … bij elk horloge :smiley:

Pas daar mee op!!

Dave (van het “andere forum”) heeft zijn monster ook een keer opgeladen met een lamp. Met een gesmolten chapter ring als gevolg.

:smiley:

Wat een opluchting, ik ben niet de enige die zijn lume voor het slapen nog even oplaadt :slight_smile:

Wanneer ik 's nachts om wat voor reden dan ook wakker wordt is het dan ook meteen genieten!

Klinkt eigenlijk wel vreemd, hmmm, Seiko virus op zijn best vrees ik.

XXoF Schreef:

Wat een opluchting, ik ben niet de enige die zijn
lume voor het slapen nog even oplaadt :slight_smile:

Wanneer ik 's nachts om wat voor reden dan ook
wakker wordt is het dan ook meteen genieten!

Klinkt eigenlijk wel vreemd, hmmm, Seiko virus op
zijn best vrees ik.

Ach,

Ik heb geen Monster, wel een Seiko.

Deze namelijk:

De lume is niet zo sterk. Maar wel duidelijk leesbaar (met of zonder opladen).
En dit duurt heel de nacht lang (met of zonder opladen).

Beter dat de meeste merken … (zeker voor zo weinig te hebben)

Mijn beste,

Wat echt de moeite waard is, is ook het wachten waard.
Dus heb nog even geduld.
Want ook zonder deze Seiko tikt de klok even snel, maar met deze Seiko veranderd het begrip tijdsbesef voor jou immers wel.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Ik heb ook het halogeenlampje uit de keuken vervangen voor een led-zaklampje, deze 21 ledjes worden immers niet warm.
:#

Heb er op DZVL nog maar een gekocht… de foto is al verwijderd daarom deze maar even :slight_smile:

HS Schreef:

Hi,

Zelf heb ik ook een zwart exemplaar in
bestelling.
Ik ben al in het bezit van een oranje :slight_smile:

Ik zit zelf ook al een tijdje aan een zwarte te denken. Ik vond de keus al moeilijk tussen een zwarte en oranje. Ik heb de oranje maar die zwarte blijft ook trekken…
Maar ja, hoe ga ik dat thuis verkopen? :wink:

Hallo Maarten,

Dat had ik ook, dat de zwarte bleef trekken…
Geef je er maar aan over, weerstand is zinloos, het blijft knagen.:smiley:

Mijn vrouw krijgt er ook één voor haar verjaardag:#
Is dat voor jou ook een idee?:wink:

Met vriendelijke groet,

Herman

Het is volgens mij “monsterlijk” bij jou thuis! :smiley:

Ja en blut:(

Kan ik weer gaan sparen voor wat nieuws…:wink: