Hey allen, ik heb een oude Seiko Navigator geërfd die helaas niet meer draait.
Via een horlogezaak naar Seiko laten sturen maar weer teruggestuurd gekregen met het bericht dat de benodigde onderdelen er niet meer zijn.
Ik kan mij niet voorstellen dat deze horloge niet te fixen valt en hoop dat 1 van jullie wellicht een goede zaak kent die dit soort horloges weer op kan knappen. Het horloge heeft emotionele waarde en zou hem graag willen dragen. (werkend en wel natuurlijk)
Ik heb een maand geleden voor een colllega van me hetzelfde model gerepareerd en geserviced.
Welke delen zouden niet te krijgen zijn?!
De ring met tandjes voor de tijdzone instelling was idd moeilijk te vinden en best kostbaar.
De rest ging wel
Hartelijk dank voor de tip! Ik heb een beetje rond gezocht en zie dat @aad57 al heel wat mensen blij heeft mogen maken. (Jouw Navigators zien er ook weer keurig uit).
Ik ben vrij nieuw op dit forum en volgens mij is mijn account nog niet in staat om DMs te versturen. Echter hoop ik dat ik in contact met Aad kan komen, wellicht dat hij mij ook kan helpen.
Hi Roy! Dank voor je reactie.
Er werd nogal vaag gedaan over welke delen dat precies waren, de juwelier die mij geholpen heeft kon daar niet echt meer over vertellen. Zelf heb ik ook niet echt de technische kennis om dat te kunnen zien.