Seiko Nederland en Juwelier Kaptijn, Emmeloord

Communicatie met Seiko Nederland professioneel en vlot verlopen, stuurden me wel naar de Juwelier omdat particulieren geen horloges op kunnen sturen. Juwelier heeft me goed geholpen, Seiko heeft dit straf binnen 10 dagen gedaan, keurig met rapportje er bij van de werkzaamheden.

Zeer tevreden, zowel over de juwelier als ook Seiko NL. Deze garantie afwikkeling is top.

8 likes

kostenloos?

1 like

Yup. De juwelier rekende me wat portokosten. Niet onredelijk, trouwens, ook omdat ze niks met deze horloges te maken hebben, normaliter.

1 like

klasse!

1 like

Excl Happy end. :ok_hand:

@Fate_Amenable_To_Change
Top geregeld, Daar kunnen sommige nog wat van leren.

2 likes

Ik zoek ook nog een goeie Seiko juwelier in de omstreken van Apeldoorn, Veluwe .Mn mooie skx mod van Master Han-San is er ermee gekapt nondesju! Heb jij nog tips? Of gewoon maar Seiko even een mailtje doen?

Eh, voor een gemodde Seiko zou ik misschien gewoon één van de forumleden aanpellen. Wat is er mee aan de hand? Vocht? Uurwerk gewoon stil?

Als het het uurwerk is dan kost een 7s26 misschien nieuw wel minder dan nakijken.

Gewone skx007 gemod door Han…bij opendraaien van de kroon begint ie te lopen en zodra ik deze weer vast draai stopt ie

1 like

Ah… Daar heb ik ergens iets over gelezen. Dat hoort niet in dit topic thuis, maar misschien @HanDavinci even een PB sturen… Ik heb dat euvel eerder zien passeren. Niet met een SKX, maar iets met een te lange stift of zo.

Done heb em al geappt :+1:t2:

1 like