Communicatie met Seiko Nederland professioneel en vlot verlopen, stuurden me wel naar de Juwelier omdat particulieren geen horloges op kunnen sturen. Juwelier heeft me goed geholpen, Seiko heeft dit straf binnen 10 dagen gedaan, keurig met rapportje er bij van de werkzaamheden.
Ik zoek ook nog een goeie Seiko juwelier in de omstreken van Apeldoorn, Veluwe .Mn mooie skx mod van Master Han-San is er ermee gekapt nondesju! Heb jij nog tips? Of gewoon maar Seiko even een mailtje doen?
Ah… Daar heb ik ergens iets over gelezen. Dat hoort niet in dit topic thuis, maar misschien @HanDavinci even een PB sturen… Ik heb dat euvel eerder zien passeren. Niet met een SKX, maar iets met een te lange stift of zo.
Ik heb een vergelijkbare prettige ervaring gehad met Seiko Nederland (via een lokale juwelier/Seiko verkooppunt).
Het horloge is origineel in Italië verkocht in september 2022 (niet door mij). Deze reparatie werd volledig gedekt door Seiko’s Europese garantie, ik betaalde alleen €20 porto en afhandelingskosten.