Seiko of Feiko 5 Sports. Model 7s36 03c0

Goedemorgen allemaal,

Ik las de afgelopen dagen hier iets over Feiko’s (Namaak Seiko’s) en nu heb ik toevallig een Seiko liggen waarbij ik me afvraag of deze origineel is.
De dag aanduiding is Engels en Arabisch (gok ik).

Het betreft een head only waar ik absoluut niks mee ga doen en dus niet weet wat ik kan vragen gezien de staat… Dus hij beland afhankelijk van jullie antwoorden in de prullenbak of in het blauwe gedeelte / Marktplaats.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

1 like

Ja die is orgineel.

1 like

Wow, dat was heel snel haha! Bedankt! Dan kan het topic dicht. :rofl:

1 like

Het typenummer is SNZF17J, de zgn. ‘Sea Urchin’. In dit geval J want MADE IN JAPAN op de plaat/caseback en Engels/Arabische dagaanduiding. @JayJayLookaLike let op dat je 'm niet te goedkoop wegdoet, dit is een vrij populair model wat inmiddels niet meer in productie is :sunglasses:.

1 like

Toch klopt er iets niet aan,de chaptering staat uitgelijnd en zou toch eens nader onderzoek doen.

:yum: :grin:

2 likes

Bedankt voor je antwoord @Stefanmol!

1 like

Hahahaha :rofl:

Ik zou er ook lekker niks aan doen en hier aanbieden ipv MP .

2 likes

Ik zou wel willen @astonmartin maar ik kan / mag hier nog niks aanbieden zie ik net dus ik heb weinig keus helaas

Denk dat er op MP meer animo gaat zijn dan hier.

Als je heel even geduld hebt en je post en likt hier een beetje,dan heb je zo je rechten om hier wel te verkopen.

dat valt tegen en duurt maanden. Dacht tegenwoordig tenminste een half jaar.

:thinking:

1 like

Was mijn 1e automaat :smiley: ergens nog wel spijt ervan dat ik hem verkocht heb.

2 likes

:smile:

Dat is slang voor liking natuurlijk :yum:

1 like

Opgelost denk ik? :smile:

Groetjes van mijn Pepsi variant haha.

1 like