Seiko of Feiko Astron Kintaro Hattori

Mag ik nog eens een heel ander voorstel doen? Uiterst betrouwbare verkoper en stuk goedkoper ook nog :ok_hand:t3:

https://www.horlogeforum.nl/t/ingetrokken-tk-of-tr-seiko-astron-gps-solar-big-date-8x42-sse149j1/477362

G ik pak wel 10% provisie :sunglasses:

2 likes

Deze link werkt niet voor een eenvoudige

Tl-1.

1 like

€650,- was laagste prijs

1 like

Hahaha @Jeffrey1984 vriend. Thanks man :blush: Ik heb 'm terug getrokken, omdat ik de (extra) schakels van de band ook niet meer kon vinden :sweat_smile: Horloge is inderdaad echt heel mooi.

1 like

Mooi horloge en een strakke prijs! Ik ben echter op zoek naar een titanium variant en de kleurstelling die je aanbied twijfel ik over. Dus voorlopig ga ik voor een ander model.

Volgens mij zijn ze allemaal van titanium (of van Seiko’s eigen titanium fabrikaat)

Ik heb deze en dat is sowieso titanium. Weet het van die van Sprinter ook 99% zeker

2 likes

Ik heb even gezocht op het typenummer en kwam er op uit dat het van roestvrijstaal gemaakt zou zijn. Mocht ik dat verkeerd gezien hebben hoor ik dat ook graag, dat maakt namelijk wel uit voor mijn keuze. Ik begrijp goed dat sprinter het horloge te koop aanbied?

Mooi horloge trouwens!

Aanbood (maar misschien nog steeds) en na even googelen ben ik ook niet zo heel zeker meer of het titanium is :sweat_smile: misschien moet hij zelf even uitsluitsel geven!

Caseback bekeken op oude verkoop foto’s, is stainless steel idd

1 like

Hi @Nassau … het is van staal. Deze is titanium. Die heb ik ook nog, maar is nog niet te koop :sweat_smile:

3 likes

Bedankt! Duidelijk, ik hou het advertentieforum in de gaten;)