heb bij DLW een bezel, een ceramic insert en een chapterring besteld.
Tof! Ben benieuwd. Heb je foto’s?
Van de week de SPB149 pre-ordered. Kon vanwege de Corona crisis nog wel tot september duren Hoop dat het gewoon rond juli wordt.
Ik vond dit de mooiste van de 4 die uitkomen.
Zal als het binnen is wat laten zien.
Heb lekker zitten neuzen vandaag op het web.
Nog bedankt voor je adressen…
You’re welcome.
De Seiko SKX027 vandaag ontvangen. Een horloge die je eigenlijk vrijwel nooit ziet. Hij speelt erg mooi met het licht. Oordeel zelf maar:
Super mooi horloge Gefeliciteerd!
Thanks Snelle.
Even een vraagje in dit topic, aangezien het alleen over seiko gaat en hier de kenners ronddwalen. Ik ben ook echt seiko fan en ik had een vraagje. Over mijn skx007, deze heb ik ongv. een half jaartje geleden van speedtimerkollektion opgepikt vanaf het ebay. Maar niu zit er een lume pip op de bezel insert inplaats van dat hij er in verzonken zit. Is dit een after market onderdeel of is het een orginele insert? Het is een oud model van 2006 als ik me niet vergis. Ik dank u hartelijk voor uw feedback.
M vg
Nanning Blom
Als je een foto hebt, maar ik denk after market.
Heb je een foto ?
Zonder foto kan ik van speedtimerkollektion zeggen dat het aftermarket en niet origineel is. Ik zou ver weg van die toko blijven.
After market. De 1 op een originele bezel is een rechte streep, zonder schuin “dakje”.
Oké, dank voor je feedback. De rest klopt allemaal wel, gelukkig, kast bezel zelf en de dail en hands. Dan sloop ik hem er uit en zet ik er een after market insert in, en kan ik me geen zorgen maken of het beschadigt raakt. Vond hem al erg netjes voor een oem part. Nogmaals bedankt. Groetjes