Seiko Only Deel III

He, die herken ik :smile: Ik vind het aparte uurwerkjes de v657 met de grote wijzer als running seconds wijzer ipv chronowijzer

1 like

Vandaag de Tuna weer eens…

10 likes

12 likes

15 likes

Seiko Prospex Padi Automatic Divers SPB087J
Zat toevallig net een review op YouTube te kijken over dit model. :smiley: Mooi horloge is het!
Is het glas op dit model eigenlijk saffier?

1 like

Volgens mij hebben alle 62MAS en 200MM modellen saffier.

16 likes

goedemorgen Seiko liefhebbers

9 likes

Mooi duo!

1 like

Draag nu een week mijn Seiko 5, omdat deze hetzelfde uurwerk heeft als mijn SKX die steeds stilvalt in de vroege morgen, dat is met de 5 nog geen enkele keer is gebeurd. Mijn theorie dat het lockdown gerelateerd zou kunnen zijn gaat dus niet helemaal op. Misschien de SKX toch een keer laten nakijken dan.

6 likes

I want :sunglasses:

heb zijn nr :innocent:

Ik heb wel de ervaring dat mijn Seiko 5 sneller op gang komt dan mijn SKX013. De 5 hoef ik maar op te pakken of die begint al de lopen. Bij de SKX moet ik echt even swingen. :smiley: Wel typisch want het zou hetzelfde uurwerk moeten zijn.

2 likes

Beste Seikofanatics!

Even iets anders dan anders hier op het seiko deel posten… Seiko solar worldtimer / brightz / saga193 / JDM. Valt deze in de smaak?

11 likes

Mooie JDm modellen en een stapje omhoog in afwerking vaak. Maar het nadeel van die dingen vind ik altijd het formaat. Zijn eigenlijk allemaal nét wat te groot.

1 like

Ja, dat dacht ik ook met mijn smalle polskes… maar een chrono in maatje 43mm draagt toch echt wel sportief en lekker opvallend 🥰 En dit horloge is idd top afgewerkt en voorzien van AR coating op het glas en diashield op de band en kast. Ook de band is :zap:️:zap:️

1 like

Ik inmiddels ook, net als de bestelde band. :wink:

1 like

:point_up_2:

Saffierglas :+1:

1 like

11 likes

6 likes

Seiko SKX007 met modded saffierglass & Bond nato!

9 likes