Ik was net even in het centrum dus dacht, ik loop nu toch maar even een juwelier binnen om de Turtle en MM200 te passen. Ik zit al langer naar deze twee modellen te kijken maar twijfelde enorm over de maat vanwege mijn smalle polsen (16,5 cm).
Ik moet zeggen dat beide horloges lang niet zo groot dragen als ik dacht! Je merkt wel dat de lengte van de MM200 aanzienlijk is, maar vanwege de case en curved lugs zit hij alsnog prettig op de pols.
En wat gekocht ?
Nee niet gekocht. Sowieso was ik niet van plan nu een horloge te kopen en dan zeker niet bij deze juwelier. Ze hebben helaas totaal geen verstand van horloges, maar nog veel erger, ze zijn niet vriendelijk.
En ik wil dus even afwachten wanneer de SPB187 (nieuwe MM200) komt.
Wisten jullie dat er ook een SKX169 was? Ik niet namelijk, en draai toch stiekem al even mee in Seikoholica-land. Zoals de SKX171, maar dan blauw. Heel fraai.
https://uhrforum.de/attachments/20161027_075339-1-jpg.1522228/heb bij DLW een bezel, een ceramic insert en een chapterring besteld.
Tof! Ben benieuwd. Heb je foto’s?
Van de week de SPB149 pre-ordered. Kon vanwege de Corona crisis nog wel tot september duren Hoop dat het gewoon rond juli wordt.
Ik vond dit de mooiste van de 4 die uitkomen.
Zal als het binnen is wat laten zien.
Heb lekker zitten neuzen vandaag op het web.
Nog bedankt voor je adressen…
You’re welcome.
De Seiko SKX027 vandaag ontvangen. Een horloge die je eigenlijk vrijwel nooit ziet. Hij speelt erg mooi met het licht. Oordeel zelf maar:
Super mooi horloge Gefeliciteerd!
Thanks Snelle.
Even een vraagje in dit topic, aangezien het alleen over seiko gaat en hier de kenners ronddwalen. Ik ben ook echt seiko fan en ik had een vraagje. Over mijn skx007, deze heb ik ongv. een half jaartje geleden van speedtimerkollektion opgepikt vanaf het ebay. Maar niu zit er een lume pip op de bezel insert inplaats van dat hij er in verzonken zit. Is dit een after market onderdeel of is het een orginele insert? Het is een oud model van 2006 als ik me niet vergis. Ik dank u hartelijk voor uw feedback.
M vg
Nanning Blom
Als je een foto hebt, maar ik denk after market.
Heb je een foto ?