Seiko Only Deel III

:star_struck:

1 like

6 likes

5 likes

Even een vraagje in dit topic, aangezien het alleen over seiko gaat en hier de kenners ronddwalen. Ik ben ook echt seiko fan en ik had een vraagje. Over mijn skx007, deze heb ik ongv. een half jaartje geleden van speedtimerkollektion opgepikt vanaf het ebay. Maar niu zit er een lume pip op de bezel insert inplaats van dat hij er in verzonken zit. Is dit een after market onderdeel of is het een orginele insert? Het is een oud model van 2006 als ik me niet vergis. Ik dank u hartelijk voor uw feedback.
M vg
Nanning Blom

Als je een foto hebt, maar ik denk after market.

Heb je een foto ?


De bezel insert tersprake.

2 likes

Zonder foto kan ik van speedtimerkollektion zeggen dat het aftermarket en niet origineel is. Ik zou ver weg van die toko blijven.

After market. De 1 op een originele bezel is een rechte streep, zonder schuin “dakje”.

1 like

Oké, dank voor je feedback. De rest klopt allemaal wel, gelukkig, kast bezel zelf en de dail en hands. Dan sloop ik hem er uit en zet ik er een after market insert in, en kan ik me geen zorgen maken of het beschadigt raakt. Vond hem al erg netjes voor een oem part. Nogmaals bedankt. Groetjes

Dankje, dan kan ik daar de volgende keer op letten mocht ik een oem insert oppikken…!!!

Een originele. :slight_smile:

5 likes

Het klopt dat hij veel aftermarket heeft, maar altijd eerlijk in de advertentie vermeld, daarnaast zit er heel af en toe ook wel iets moois en origineels tussen.

1 like

Klopt dat hij het wel er bij vermeld. Maar ik zou altijd dat stukje meer betalen voor een nieuwere en originele SKX dan beknibbelen en zo eentje bij hem oppikken.

heeel af en toe :wink: En dan zijn de prijzen ook heel anders… Heb jij er wel eens een horloge gekocht?

1 like

helemaal duidelijk heren (en of dames, en alles daar tussen in) dan is deze die ik van een van de forumleden @Jesus heb opgepikt voor een habbekrats dus waarschijnlijk een orginele. Nogmaals bedankt @Jesus, Maar om er een 009 insert op te zetten, vind ik niet helemaal fijn voelen. Vreemd denkende dat een andere after market mij wel prima lijkt… Hahahaha :joy:

1 like

Vind vooral die kleuren zoals hier zichtbaar erg mooi. Is dat nou lichtval weerkaatsing of is de wijzerplaat beetje lila achtig

1 like

Wijzerplaat is wit. :grin:

2 likes

En dan nogwat de aantekening ‘DIVER’S 200m’ is een beetje vervaagd en of lichter dan de andere die ik bezit. Kan dit komen door vele uv straling enzv. Of kunnen jullie mij daar verder mee helpen?? De lume is uitstekend en net zo fel als de andere oem die ik in mijn bezit heb. Mvg Nanning

3 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.