Seiko Only Deel III

Yep!

1 like

Ja bij Seiko ook al de hulk hype? :stuck_out_tongue: Er staat (of stond) er eentje te koop op MP al zag ik :smile:

1 like

Een NA, een Seiko s-wave! :sunglasses:

10 likes

De Turtle in Petra (Jordanië)

11 likes

Net de Miltat Angus Jubilee van Strapcode binnen gekregen voor op mijn Seiko Marinemaster sbdx017. Geweldige band, héél zwaar en solide. Mooi he :slight_smile:

21 likes

Jup :ok_hand:t3:

1 like

SBDW005

12 likes

De Beautiful SDGM003!

17 likes

Een heel mooi horloge, wat ik wel jammer vind is dat ze er voor €830 ook wel een mooie sluiting op hadden kunnen zetten i.p.v. zo’n dun plaatjes ding.

Gewoon deze:

SBDC051-9

1 like

Helemaal mee eens!
De modellen met de mooie sluiting zitten op €1100, daar zal het verschil zitten… Maar desalniettemin een misser vind ik ook…

Uiteraard kan een passende sluiting nabesteld worden uit het hogere segment, maar je verwacht bij het uitgeven van €830 niet dat je meteen aan een upgrade toe bent…
Prijs voor deze upgrade €78,60 zie ik, even er vanuitgaand dat dit past, nog niet uitgeprobeerd

1 like

De Blue Lagoon in een blue lagoon …echt een zomers model!

8 likes

Zijn dat dan niet 22mm clasps ipv 20mm?

1 like

Ik meet bij de sluiting een bandbreedte bij de Sumo SPB101J1 van 18,5mm.
Sluiting 19mm.

Bij de MM200 SPB105J1 een breedte van 18mm.
Sluiting 19mm.

Met een klein beetje meetafwijking rekening houdend ga ik uit van 19-20mm sluiting

Dus zou zeggen dat het past. Ik houd mijn horloges nieuw in plastic dus probeer dit niet uit, maar lijkt te matchen. De banden zien er op de sluiting na vrijwel hetzelfde uit maar zie m.n. in de aansluiting (end-links) naar de kast verschillen.

Ook in de prijs van de banden zit nogal verschil

Sumo
Schakel EUR 20,60
Band compleet EUR 153,60
Losse sluiting EUR 56,40

MM200
Schakel EUR 124,60
Band compleet EUR 510,40
Losse sluiting EUR 78,60

Die meerprijs van de MM200 t.o.v. de Sumo zie je dus ruimschoots terug in de band/sluiting.
Alhoewel er niet veel verschil zit in de prijzen van de sluiting…

Blijft het feit voor €830 een Sumo te krijgen met “blikken rammelsluiting” een kleeeein beetje teleurstellend… :wink:

1 like

De nieuwe Seiko Coutura SSC747:

Solar Radiowave model voor de Amerikaanse markt.
Reeds veel mooie modellen gezien uit deze reeks maar dit model haalt me over er eentje te willen voor mezelf, ècht een apart ding! :heart_eyes:

1 like

6 likes

Weet iemand of je voor een 5je SNKL23 een fluted bezel kunt krijgen? Kan de bezel er sowieso af bij dat model?

1 van mijn zeldzaamste Seiko’s😎

7 likes

Met een Instagram filtertje en kader.

12 likes

Zomerbeater

6 likes

Geslaagde aankoop :ok_hand: nieuwe keramische bezel insert met lume


Voor een mooie prijs
Levertijd in mijn geval ongeveer 14 dagen


Doe er je voordeel mee

6 likes