Seiko Only Deel III

Ik wist niet dat zo’n app bestond! Is zoiets wel nauwkeurig in vergelijking tot een timegrapher?

Om een gemiddelde afwijking over meerdere dagen te meten is het nauwkeurig genoeg om een idee te krijgen. Dan moet je het horloge dus wel een tijdje dragen. Je ijkt het horloge aan het begin aan de tijd en na een paar dagen nog eens. Dus heel anders dan een timegrapher, maar het geeft wel een behoorlijk idee van de nauwkeurigheid.

1 like

Goede tip, ik ga het proberen.

1 like

He potverdorie… Lang lang geleden mijn gen 1 black monster verkocht en toch regelmatig spijt van… Voor die 125,- (toen) was het niet noodzakelijk ofzo… En hij blijft wel f**king ruig!

Geniet ervan!

1 like

Thanks. Ja het is niet te tellen hoeveel monsters ik gehad heb. Voorheen waren ze idd te krijgen tussen de 125-175. De first gen Black monster is toch wel altijd mijn favoriet geweest en ging overal mee naartoe:

8 likes

Hoe heet die app ?

Nu gaat een nette voor 2x dat, en dan zeggen ze wat over Rolex :wink::wink:

1 like

10 likes

Als je z’n bericht leest, zal het deuren voor je openen :wink:

Zo snugger was ik ook.

In de app store niet te vinden.

Vraagje aan de seikologen onder ons :slight_smile:
Ik heb sinds een paar weken een SPB101j waar ik erg tevreden over ben,
maar ik loop ook heel verlekkerd te kijken naar de SPB077 .
Heeft het zin om te switchen of niet ?
Zo op het eerste gezicht vind ik de verschillen minimaal , maar heb er te weinig verstand van om mijzelf te overtuigen, dus hulp is welkom.

Hij heet Watch Tracker, of Watchtracker aan elkaar.

Ok dank je…:grinning:

Vreemd. Ik kreeg direct een hit in de App Store.

Ik zie m bij mij niet…:neutral_face:

Zal vanavond nog eens gaan kijken.

9 likes

Je hebt niet toevallig android. Want daar staat ie niet in volgens mij.

Crosspost

12 likes

Dit lijkt dus gewoon neer te komen op het volgende:

  1. Je noteert in een Numbers-/Excel-bestand de datum-tijd, wanneer je je horloge gelijk hebt gezet met een time server (bijv. www.timeanddate.com);
  2. Na een paar dagen dragen noteer je het verschil dat je ziet met de time server;
  3. Tot slot, zet je het tijdsverschil in een grafiek.

Als dat zo is, waarom deze app gebruiken? Misschien omdat het vriendelijker oogt? Of mis ik iets anders?

Omdat het makkelijker is dan een excel bestand? :no_good_man:t3::man_shrugging:t3:

3 likes