Seiko Only Deel III

Haha ja van de orginele 009 is alleen de kast nog over. Nu een ander uurwerk plus 007 plaat, een coin bezel met keramische insert en domed saffier erop en de Miltat 3D Oyster :grin:alles bij elkaar meer dan de nieuwe aanschaf prijs van ā‚¬140,- destijds

1 like

Monster in combinatie met een one piece nato:

Band betreft dit bandje van strps:

9 likes

Seiko Turtle Save The Ocean
Op hemels-blauwe nato en turquoise perlon


12 likes

Accu inmiddels vol geladen met een weekje om naar het werk, mijn werk achter de cnc is er eingelijk niet na altijd wel bang voor een beschadiging aan het horloge.

10 likes

mooi die kineticā€¦:grinning:

1 like

Finaly it came to me ā€¦ de SBDC073 Frost is er al nu de winter nog

18 likes

Oogt op de foto groter dan die is, maar zeker een mooie kinetic sun 023.

Nog niemand met 'n berichtje over de nieuwe Full Black marinemaster mm300?

SLA035, limited van 600 stuksā€¦ Kan ik me inhouden?! :grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

Ik hou wel van een flinke klok.

1 like

Heerlijk om te zien hoe het aanzien van het horloge anders is met die twee straps. :+1:

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie monster.
Zelf uit japan gehaald? Of via via?

Oeehhhh, zwart met rode accentenā€¦ lekker hoor.
300.000 yen ( omgerekend 2450 euro) en in europa 3100 euro. Niet eens gek duur in vergelijking met regulier model?
https://watchesbysjx.com/2020/01/seiko-prospex-black-series-marinemaster-sumo.html

1 like

Ik hoor morgen mijn prijs. Vind 'm cool.

1 like

Ben benieuwdā€¦ de Europese listprice ligt volgens mij in lijn met de reguliere modellen (en hoger dan omgerekende yen prijs :man_shrugging:t2:)

1 like

:heart_eyes::heart_eyes:

19 likes

11 likes

Via eerste eigenaar , alles er netjes bij dus nog in de garantie

1 like

Net ontvangen, en mijn God wat is ie klein zegā€¦ :thinking:

Ik kijk het even aan met een andere band straks, maar misschien best ik deze gewoon tot 1 van mijn zoons interesse krijgt in horlogesā€¦

Verder mooi horloge natuurlijk

14 likes

Doe eens een foto met het horloge om de pols dan :smile:

7 likes