Seiko Only Deel III

:smile:

9 likes

Het is de op een na kleinste die ik heb. Een de Certina draag ik nooit, behalve op familie gelegenheden, hij was van mijn opa ooit.

6 likes

Hij is wel klein maar naast de oris is het geen goeie vergelijkingā€¦die is wel heel groot.
Ik vind hem wel mooi op de pols staan! Wellicht even wennen ?

4 likes

Ik vind de Seiko beter passen dan de Oris. Even doorbijten en dan zal je zien dat je hem goed vindt.

4 likes

Ik ga hem een paar dagen dragen, en dan kijk ik wel.

Natuurlijk was de foto met de oris een geintje :smile:, dat is by far mijn grootste horloge, gekocht toen ik 25 kg zwaarder woog dan nu, vandaar dat hij zo groot uitvalt nu, dat was toen niet zo :slight_smile:

1 like

Vind hem mooi staan de Seiko

1 like

Heerlijk zo klein. Niets mis mee. Het is gewoon een kwestie van gewenning. Erg mooi horloge.

1 like

Helemaal waar. Als ik mijn SNKL23 tegen mijn Propex Land van 42mm hou, valt de eerste ook klein uit.

1 like

12 likes

Band even passend gemaakt en vandaag en morgen dragen.
Mijn vriendin heeft hem ook helemaal goedgekeurdā€¦ die staat aan jullie kant. Ik hou jullie op de hoogte :slight_smile:

De band is trouwens echt ruk. Maar niet getreurd, er zijn twee leren banden van _Ko onderweg.
Een blauwe ruwe en een donkergrijze ruwe.

8 likes

Knight time!

8 likes

Een ervaring rijker maar een illusie armer. Hij is mooi maar helaas was de staat minder dan gehoopt. Dus heb ik hem laten schieten. Wijzerplaat is van erg hoog niveau.

10 likes

Crosspostā€¦erg blij mee


Gelijk maar even jullie mening gevraagd: deze MM300 wijzers laten zitten of de originele wijzers terug zetten? Deze dus

20 likes

Ik zeg orgineel.

3 likes

Origineel

1 like

:thinking: denk ook de origineleā€¦

1 like

Alle twee wel grappig, maar ben liever van het origineel.
Mits nodig glaasje modde naar saffier, verders niks meer aan doen.

1 like

Saffier zit er al standaard opā€¦:wink:

2 likes

Nr 3 in mijn SKX mini collectie. Ik heb de 007, 009 en nu dus ook de 013

16 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst.
Origineel heeft mijn stem.

1 like