Seiko Only Deel III

Originele…:smile:

1 like

5 likes

Deze staat hoog op mijn verlanglijstje

Ook in gebruikte staat? Dan kan ik je wel even doorsturen. Het is het mooiste Astron mod vind ik.

Ik ben ook voor de originele.

Mits het originele MM-wijzers zijn vind ik het wel kunnen op zich. Maar ik vind ze wat kort.

En terwijl ik dat zeg: dat zijn ze sec gezien op een ‘echte Marinemaster’ toch ook wel…

1 like

Minderheidsgeluid toch even laten horen.

2 likes

Het zijn de originele MM300 wijzers, geen aftermarket of zo. Ik heb even close up gekeken naar de originele wijzers maar die halen het bij lange na niet bij de MM300 wijzers wat afwerking betreft

1 like

Dat klopt…

8 likes

Origineel

1 like

Het kan ook wel…,

Maar dat ding heeft zo’n eigen smoel…
Ondanks dat het onmiskenbaar Seiko is natuurlijk…

Ik vind die originele secondewijzer juist ook erg mooi. Mooi ‘fijn’ en filigraan.

Ik zou graag een zwart datumwiel en die oranje tip op die SPB077 willen. Eigenlijk die hele plaat van die Topper uitvoering.:crazy_face:

6 likes

Die Topper-uitvoering is echt mooi…maar niet te vinden volgens mij

Je zou toch een origineel zwart datumwiel en die secondewijzer moeten kunnen bestellen…

Rob bijvoorbeeld zou er ook een lik verf aan kunnen geven,.:thinking:. :slight_smile:️ Maar ik vind modden op zich niet je dat… en als , dan met originele ‘onderdelen’

Wat dat betreft vind ik het ook ergens wel jammer dat ze hem niet in een Gilt-uitvoering hebben gebracht. In zwart dan.

Dan zou ik weer eerder kiezen om op mijn zwarte de wijzers uit te wisselen naar gouden…

En dan een originele rubberband met die gouden accenten.

Maar omdat er op de plaat dan weer geen goud voorkomt , vind ik het al weer minder.

Maar ik draaf weer ‘s door,.:grimacing:

1 like

Ach…niets leukers dan een beetje mijmeren over de mogelijkheden…maar volgens mij zou het moeten kunnen

Nou ja…

Toen ik nog wel neigingen had naar die bezel van die 097 , vroeg ik of die te bestellen was…

Daar werd redelijk spastisch over gedaan?

Maar als je nou eens schade eraan hebt dan?:thinking:

9 likes

13 likes

Wie is de speedtimer expert? En wat denken we van onderstaande??

7 likes

Misschien @koekoek?!

Ik zie wel vreemde dingen niet in het minste waar is het glas?! En de bezel :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Mooi! (Maar dan wel met de originele wijzers)

1 like

Dat was me ook al duidelijk! Mijn vraag gaat meer over de wijzers en dial… (orgineel?)