Seiko Only Deel III

Gevonden bij BOOK.OFF in Nagoya afgelopen week tijdens de laatste week van onze vakantie in Japan:

Een nauwelijks gedragen Seiko Prospex Monster SBDY035 :).

8 likes

:ok_hand: Mooi hoor Koekoek. :joy::joy:

:heart_eyes: Oogstrelend, zeg!

1 like

Geweldig :heart_eyes: die ontspiegeling!

1 like

Ja een echte NOS. Heb 'm net op marktplaats gezet :smiley: dus grijp je kans

Dankje!

Ja mooi he. Net of er geen glas in zit.

1 like

MM300? Grand Seiko?

Ik ben zelf erg happy met mijn MM200

13 likes

Inderdaad! Top :+1:t3:

1 like

Eindelijk een moment kunnen vinden om mijn nieuwe aanwinst, een gloednieuwe SKX009K met de UncleSeiko Beads of Rice, van afgelopen september op de foto te zetten.

Bij binnenkomst in eind september was het uurwerk niet in orde (d.i. verkeerde uitlijning uurwijzer) en na lang bakkeleien met de verkoper, toch maar via een lokale AD naar Seiko NL onder garantie ter reparatie aangeboden. Kwam deze maand gerepareerd terug, maar wel bekrast :face_with_symbols_over_mouth:, waarvan ik nog een klacht ga indienen.

Ondertussen had ik tijdens Black Friday de US Beads of Rice gekocht. De band heb ik onlangs erop gezet, maar helaas viel de veiligheidssluiting bij 3 keer gebruik al uit elkaar. US heeft direct zonder morren een nieuwe vouwsluiting opgestuurd, die komende week moet binnenkomen. Top service! :+1:t3:

Ik heb de huidige sluiting tijdelijk maar ā€˜gerepareerdā€™ met een pushpin, aangezien ik niet langer kon wachten om hem om de pols te doen. En zie hier het (welbekende) resultaat :smiley::

N.B.: Voor de puristen/opletende lezer: De bezel is niet goed uitgelijnd op de foto. Ik ben hem voor de foto vergeten goed te zetten. :slightly_smiling_face:

11 likes

Nice, ik heb mijn ucle seiko band helaas terug gestuurd.
Kreeg mijn geld terug plus de verzendkosten.
Wel jammer want ik vond hem erg mooi.

8 likes

Mooi horloge en band. Het verpest wel je gevoel, als je zo van start gaat met je nieuwe horloge.

1 like

Ook al was mijn eerste ervaring met de Beads of Rice niet ideaal, ik vind de band veel te mooi om terug te sturen. Hij zit ook heerlijk.

Inderdaad goede oplossing van UncleSeiko. De bracelet voel en draagt geweldig :ok_hand:

1 like

2 likes

Bijna bedtijd

4 likes

11 likes

11 likes

9 likes

12 likes