Seiko Only Deel III

Dankjewel! Ja, ze staan heerlijk te pronken hier. :grinning:

1 like

Die SBDC101 en SBEX011 zijn gaaf! Ben benieuwd wat mensen van de wijzers van de SBEX011 vinden :wink:

Niet zo leuk voor degene die 4k op een SLA017stukgeslagen heeft.

2 likes

Ik gok dat deze geen 8l35 gaat hebben, veel groter zal zijn en zo te zien een andere bezel heeft. :sweat_smile: Ik denk dat de mm300 eigenaren ook geen “last” hebben van de release van de mm200.

1 like

Nee, maar toch zonde dat ze er een goedkope uitvoering van maken. Het is nu praktisch een SLA017 OEM mod obv een SBD051

Omega heeft die ‘‘fout’’ ook al een paar keer gemaakt

Deze gaat er niet meer uit :slightly_smiling_face:

14 likes

Zelfs Rolex door de skydweller in staal te lanceren :sunglasses:

Het maakt mij niet zo veel uit haha. Ik denk dat er ook nog genoeg verschillen zijn waardoor het niet veel invloed zal hebben op de begeerlijkheid van de SLA017

1 like

Gelijk heb je, erg mooi…:+1:

1 like

Hoe vind jij hem zich verhouden tot de Aquis Frans?

Veel subtieler, draagt kleiner, lichter en is waarschijnlijk ook platter. Maar de Aquis vind ik dan weer mooier. Het glas wat heel licht schuin afloopt op de aflopende bezel, de band…En gewoon robuuster, je hebt wel echt iets om de pols. De MM200 is gewoon een zwarte duiker zoals zo vele. Totdat je hem dus echt goed bekijkt en vergelijkt :hugs: maar dat zullen alleen rare types doen :thinking:
Allebei voor dat geld het beste wat je kunt krijgen, denk ik eigenlijk (maar smaken verschillen natuurlijk).

2 likes

Dan zitten we op één lijn! Op papier is de MM200 groter, maar hij draagt inderdaad fijner.

2 likes

Net in ontvangst mogen nemen



26 likes

Leuk! Die zou ik ook nog wel eens willen proberen.

1 like

Als je in de buurt bent (Tilburg)…altijd welkom :+1:

1 like

:thinking: welke is dit? Mooi hoor.

1 like

Ik hoop dat ze het formaat beschaafd houden


Ik had deze foto nog, 4 op een rij.
Dan zie je de Aquis er wel echt uit knallen.

9 likes

Dit is de Seiko Shogun, titanium duiker die ondanks zijn grootte van 44mm “verdwijnt” als je hem draagt…:wink:

2 likes

Ik zou denken dat ze hem hetzelfde formaat maken als de SBDC051

1 like

A3 limo is prachtig, maar ik hoor veel ontevreden eigenaren.
onnodig stug is een van de klachten.

De datum zit wel dichter op de markers wat hopelijk kan wijzen op een kleinere wijzerplaat

1 like