Seiko Only Deel III

11 likes

Wat een aparte mooie kleur. :+1:

Alpinist017 sunburst :ok_hand:.

Hier nog een paar foto’s @hendrikjandetuinman :ok_hand::+1:

12 likes

Symmetrisch was ook niet echt het goede woord :smile: Ik bedoelde meer, dat ik altijd de neiging heb om elementen terug te willen zien in het gehele horloge. Dus, als er goud op de band zit dat ook ergens op de kast, zoals de bezel of markers, goudaccenten terug te vinden zijn. Zoals de Alpinist die net hierboven door @sat wordt gepost :smile:

Maar dat is ook maar mijn mening hoe ik naar horloges en andere zaken kijk.

1 like

Normaliter heb ik dit ook wel, maar ik vind het juist ook wel leuk om een ‘tegenhanger’ te hebben. Merk hier, en in mijn omgeving, dat men liever de voorkeur heeft voor de standaard jubilee. Geef het nog een paar dagen voor ik de knoop doorhak.

Wauw prachtig :+1: thnx.

1 like

Gouden Tuna?

Voor mij is Seiko helemaal de weg kwijt de laatste tijd. Ik dacht dat de Presage-lijn niets met sportiviteit te maken had, maar meer met luxe en dus dressers moeten voorstellen. Deze horloges gaan meer richting een duiker-uitstraling. :face_vomiting: (Begrijp mij goed: Duikers kunnen ook mooi zijn.) Dat staat – voor mij – dus haaks op wat Presage moet voorstellen. Of heb ik het verkeerd?

2 likes

Gouden baby tuna, met intrigerende wijzerplaat?

4 likes

Heel apart inderdaad. Ik vind het ook apart dat het een chronograaf remake is, zonder chronograaf functionaliteit.

1 like

16 likes

15 likes

De cocktail gaat niet door. Maar niet getreurd, de mooiste Seiko dress watch ooit gemaakt hebt ik al :smile:

17 likes

Heel mooi Daniël! Welk typenummer is dat?

1 like

Het is een 5625-7000 uit 1969.

1 like

Hier nog een oudje van jou

13 likes

13 likes

Happy Valentine

20 likes

Heel gaaf. Redelijk grote kast ook voor een horloge uit die tijd, denk ik?

1 like

Ja voor die tijd een bovengemiddeld maar ik heb ook een klein polsje. :wink: Hij is qua formaat hetzelfde als de 5626-7100 chronometer.

1 like