Seiko Only Deel III

Heb dat ook gehad… maar zeker niet doen! Krijg je een beetje spijt van… ik dan tenminste…

4 likes

Onverwacht mooie foto tijdens een klein mod projectje voor een bekende :slight_smile:

20 likes

Maar jij hebt er 4 zo te zien? Dat is een mooi aantal.

Thx! Ufo ook… maar niet op de foto. Vervolgens overgestapt naar Seiko vintage quartz en nu de seiko brightz sdgm001 en 003. Nu sparen voor een sarx055 :sunglasses:

Je hebt je 6138s allemaal weg gedaan? :open_mouth:

1 like

Uhmm… ja :pensive::grimacing::zipper_mouth_face: ze komen en gaan. Wel spijt daarvan! maaaar ben blij met deze nu! :sweat_smile::grin:

11 likes

Dat is wel zonde idd. Ik zou ze zelf ook niet allemaal weg doen, ik wil er twee verkopen. Moderne Seikos Zijn erg mooi en praktisch, maar het speciale gevoel van een vintage ontbreekt toch.

1 like

NA vandaag, mn oudste Seiko :smile::smile:

21 likes

Hoe oud is deze dan ?

Hij komt uit 1964. Seiko’s van voor 1970 kon je in NL eigenlijk bijna niet tegen en van 1965 zie je ze elders ook zelden.

3 likes

It was a green day… :slight_smile:

9 likes


Zojuist pgehaald. Seiko 7002 MOD met NH35 automatic uurwerk, Yachtmaster bezel insert en een oranje Monster dial. Een fraaie Jubilee band maakt het af
Gebouwd door Leo uit Balkbrug. En zeer fraai gedaan mag ik wel stellen.

9 likes

PSX_20200215_161711

12 likes

Had ik nog nooit gezien zover ik weet - een oude Seiko met ´dog leg´ lugs. Nu ´in the house´ - Gelukkig is die water proof, kan die eerst even mee in de wasmachine :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Mooi!

1 like

6 likes

Avondwissel.

13 likes

13 likes

Groene croco band op de brightz!

12 likes

Deze is niet van mij, maar komt uit de Crafter Blue Facebook groep. Ik vind 'm zo verrassend goed geslaagd dat ik 'm toch hier wil delen.

15 likes