Seiko Only Deel III

Hij is wel apart ja, met die turtle kast.

Vandaag maar deze omgedaan :sun_with_face:
Groeten Iwan :motorcycle:

8 likes

19 likes

Als toevoeging:

2 likes

18 likes

Voor de liefhebbers van de Sarb033/035 en andere Sarb modellen met dezelfde kast, staat nu deze zeldzame Sarb073 te koop op auctions Yahoo JP.

10 likes

Mijn rikketik 2020 aanwinst. Deze mag blijven hoor :ok_hand:t2:

6 likes

Een NA via @Super
heerlijk klokkie. alleen de kroon gaat wat moeizaam (geen echte kliks te voelen). Past bij mijn zwarte dagen die ik soms heb :slight_smile:

ik heb ondertussen ook een andere SNZG15 gekocht (probleem met levering van eerder hier aangekochte horloge) via Ebay. Die moet ik nog van een band voorzien. hierboven komt die SNZG15 of gelijkaardig af en toe voorbij. Heerlijk military/flieger gehalte en toch erg rustig.

4 likes

Supermooi! Kom je zelden tegen! :heart_eyes::heart_eyes:

Tja. Misstaat niet, maar gaat het voor mij niet worden.

5 likes

Een gratis horloge :smile: Loopt met een nieuwe batterij weer en ziet er na een beetje schoonmaken weer best oke uit.

10 likes

Dat zijn de beste soms!

1 like

Verrassend mooie combinatie. Zou ik zelf niet gauw bedacht hebben maar zou 'm zo dragen als ik 'm zo zie.

1 like

Zo ver zou ik niet gaan haha :wink: Maar het is leuk dat hij weer werkt.

Dank! :pray:t4: Heb nu ook een zwart lederen slangenband besteld… foto volgt!

1 like

He een Astron…:grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

:ok_hand:de nieuwe zimbe no. 13

F1FC85A5-2854-4591-BF57-0A7C92ECED6D

Zie op facebook prijs van 770 euro…

9 likes

Niet mijn ding…

1 like

Mijn pepsi turtle op de uncle seiko bevalt me toch erg goed.
Mooi een geheel met de kast. Ook is de bracelet een stuk lichter dan het orgineel seiko bracelet.

6 likes

zo! mijn NA ook erbij. Heerlijk allroundertje dat bij vele dingen past. Stoer door de dial, klassieker door de band, maar toch voldoende sportief !

(@Marck heb er dus op Ebay eentje gevonden, ik denk net dezelfde? Bandje had ik al gekocht voor jouwe!)

8 likes