Seiko Only Deel III

3 likes

Is dan de waterdichtheid hetzelfde, bij het zelf doen? Excuus voor de domheid alhier. Het zelf doen is denk wel te doen. Mijn beroep is onder andere smartphones repareren. Maar betaal liever meer, dan ik iets verpruts.

Om dit te garanderen zullen de pakkingen vervangen moeten worden en het horloge daarna testen op waterdichtheid.

De water resistance van dat model (titanium?) is al redelijk beperkt, zou me er persoonlijk niet mee in het water wagen.
Kan naar mijn idee weinig aan mis.

Ga de tip opvolgen om de capacitor te vervangen.

Goedemorgen

10 likes

Om welk model gaat het hier überhaupt? En waarom zou je niet met dat model de water in gaan?

12 likes

Ongeveer zoiets. Omdat het geen duiker is, geen schroefkroon heeft en de huidige rubbers inmiddels 20 jaar oud zijn.

1 like

Februari 1968 een van de vroegste Seiko 5 sports die ik ooit gezien heb.

13 likes

11 likes

5 likes

Weer is een recraft in de verzameling

15 likes


Lekker rectangular.

9 likes

Is dit een mooi model?

Skx 007 mod.

13 likes

11 likes

NA!

Horloge voor mijn schoonvader. Gisteren op laten halen bij Macey’s. Snap nu wel waarom dat soort winkels langzaamaan uitsterven; verkeerde doos, geen boekje of garantiepapieren en volhouden dat alle Seiko’s zo geleverd worden. Uitendelijk toch alles compleet gekregen. Foto’s!


Wil wel graag het bandje vervangen. Iemand een goede suggestie waarbij ik de vouwsluiting kan behouden?

5 likes

17 likes

15 likes