Seiko Only Deel III

Nice :ok_hand:

1 like

Tja. Ik hou niet van pepsi en van groen :thinking:
Draag je ze wel? Denk dat die groene er bij mij het eerste uit gaat, moeilijke kleur ook.

1 like

Ze zijn beide mooi, maar die groene is natuurlijk lastig te krijgen… moeilijk hoor!

1 like

11 likes

Oud :roll_eyes:

10 likes

Ik zou de groene houden. Net wat aparter dan de zwarte.

1 like

Jazeker, ik draag ze beide af en toe. Ik draag mijn moderne horloges vaker dan de vintage eigenlijk. Op de rubberen banden dragen ze erg comfortabel.

2 likes

Ik vind de witte zeker leuk maar er zijn er maar 1100 van ofzo? En de prijs …weet jij die? Ze zullen wel zo weg zijn denk ik :face_with_monocle:

Trouwens de groene Seiko houden :arrow_up::grin:

1 like

Op de site van die man van youtube staan ze voor 800$. Voor mij wat buiten de comfortzone.

1 like

Voor mij ook…zullen wel misschien alleen maar in prijs omhoog gaan :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Er zijn nog veel meer andere waar ik een oogje op heb :face_with_monocle::grin:

1 like

Padi houden

1 like

Ik vind ze toch net niks. Ze zien er mooi uit, dat wel, maar voor mij klopt het gewoon niet dat het geen chronograaf meer is.

Ik hoop dat ze snel de prijzen geven van doe nieuwe duikhorloges!

1 like

Is dat het bandje wat er bijhoort? Of jij maakt hele mooie foto’s want mijn bandje ziet er niet zo uit.

1 like

[quote=“SAT, post:4496, topic:245316”]
Vanavond mijn Prachtige Seiko Presage Cocktail SRPD36J1.

De wijzerplaat en wijzers zijn old fashioned :ok_hand:

@Wimmel. De twee bijbehorende leren banden vind ik niet veel aan en heb daarom een bijpassende band gezocht. Een hand- made Louisiana alligator band (gecertificeerd). Draagcomfort is subliem.

17 likes

Dat is een bijzonder mooie band!

1 like

Thanks,

Matcht 100% inderdaad, Seiko zou jaloers worden als ze het zouden zien :joy::joy::ok_hand:

Wat een bijzonder horloge! Mooi hoor!

1 like

Mijn nieuwe SKX011J1 NUMMER 3 in de rij.

Skx011j


Skx009j

Skx007k

Het zijn allemaal lopen ze rond de 7 à 8 seconden per dag.
/5!5$

9 likes

Astron waar ze zich meest thuis voelt! Hoe meer wisselen van tijdzone en zonlicht hoe beter!

17 likes

10 likes