Seiko Only Deel III

NA van gisteren. :smile: Wat een gekkigheid dat uurwerk. Wel bijzonder dat hij ondanks de complicaties toch zo rustig is door het wisselen van de modus onderin.

10 likes

Wat vinden jullie van deze nieuwe Limited?

1 like

Tja wat moet je er van vinden. Gewoon een marine master maar dan in het zwart :upside_down_face:

Ik vind de andere met oranje en grijze accenten veel gaver. Jammer dat ze dat bij de MM niet gedaan hebben.

1 like

Vond hem wel stoer. Maar helaas weer erg duur.
Die andere 2 vind ik niet tof.

Heel blij met mijn nieuwe aanwinst. Een A128-5000 uit 1979. Die voor zijn leeftijd nog behoorlijk goed oogt. Alles werkt nog prima, ook het lampje. Wel een nieuw vintage bandje op moeten zetten voor mijn 20cm pols. Gelukkik had @koekoek nog een mooi bandje in de verkoop.

10 likes

15 likes

Ja je betaalt een boel extra voor een limited. De vraag is of dat het je waard is. Maar de vorige black edition turtles had je geen wind eieren gelegd gaan nu voor meer dan ze destijds nieuw waren (maar dat is vaak sterk afhankelijk van het model).

Deze is mooi, uit welk jaar?

1 like

16 likes

Mooie band om die MM200, wil ik ook wel😁. Welke is dat en makkelijk aan te komen?

Ik vind ze alle 3 wel mooi…:+1:

Okay, heb hetzelfde horloge, maar dan op staal. Wist niet dat hij ook op rubber is uitgekomen… Zou dit gemakkelijk na te bestellen zijn? Groetjes.

Hij blijft toch, had eerst met mijn vrouw afgesproken na aanschaf MM200 deze de deur uit te doen, maar kan het niet over mijn hart verkrijgen, zo’n klassieker…

9 likes

2x NA van gisteren soort van. Voor rechts een nieuw glas (wat niet goed is dus moet nog een andere nieuwe in. :roll_eyes:). En links gisteren ontvangen maar is niet nieuw voor mij. :smile:

10 likes

Is dat ook een 6119 die linker? Van de wat oudere Seiko’s zijn de 6119’s favoriet vanwege de vele verschijningen, deze vind ik iets minder door de verhouding van de bezel tov de rest.

23 jewels Daini :wink: Het is een 5126, misschien wel het mooiste uurwerk ooit in een Seiko 5 gebruikt.

Ah 5126, die heb ik nog geen (gehad), voor nu maar de 6119 dan…

10 likes

Mijn eerste echte grote horlogeliefde is toch wel het Monster. Heb er veel gehad, deze vier nu nog in bezit, en maar weer ‘s even wat aandacht geven.

En m’n laatst overgebleven mod van vele:

12 likes

Ook leuk een 6119

6 likes

Ik wist niet dat ze Titaan hadden maar is wel moois spul.
Titaan voelt goed op de huid.